Friske Ideer

- og Inspirerende Historier!

Besøg Myvendo Fair 2024

og bliv klogere på AI og salg.

Det udvidede producentansvar for emballage kommer til at omfatte alle danske virksomheder

Det udvidede producentansvar for emballage kommer til at omfatte alle danske virksomheder, der importerer, producerer og/eller ompakker emballerede produkter. Miljøministeriet anslår, at det gælder 41.000 danske virksomheder.

 

Allerede til april 2024 åbner registreringen hos Dansk Producent Ansvar (DPA), hvor de forventede emballagemængder skal rapporteres.

 

Alle virksomheder, der leverer råvarer og producerer emballage, vil blive berørt, i større eller mindre omfang, idet emballagekunder vil skulle bruge data og dokumentation fra deres leverandører. Det er derfor yderst relevant for alle, der er involveret i produktion eller anvendelse af emballageprodukter, også at sætte sig godt ind i de nye regler.

 

Gratis for medlemmer af Dansk Promotion / GRAKOM, og utrolig lav pris for alle andre.

Dansk Promotion / GRAKOM inviterer til Gå-hjem-møde d. 30/1-2024, på Hotel Trinity i Fredericia:

Det udvidede producentansvar! Gennemgang af regler og få svar på spørgsmål.

Charlotte F. Grønnegaard

+ 45 24 47 69 97

cg@grakom.dk

Dine ønsker er vores opgaver.


Refloactive præsentere helt nye premium refleks vedhæng.


Hvorfor vælge mellem sikkerhed og stil, når du kan have begge dele?

Refloactive har nu en ny serie af bløde customized premium reflektorer, der passer perfekt til selv de mest elegante beklædningsgenstande og accessories. Stjerner, hjerter - eller cirkelformede, kombineret med detaljer i ædelmetal. Du kan frit kombinere de mange valgfrie elementer, så du opnår det perfekte vedhæng.

 

Disse smukke smykker fumgerer samtidig som kraftfulde reflekser i højeste kvalitet, en ekstra sikkerhedsfaktor.

Kun ét vedhæng vil gøre dig synlig i mørket og på mørke veje!

Premium refleks gadgets er en perfekt gave som enda gives med omtanke, især om vinteren.

Refloactive LLC, Fordonska 40, 85-719 Bydgoszcz, Polen

VAT. PL554 293 26 13

office@refloactive.com


EUROPEAN SOURCING

Den største Europæiske database for promotion produkter!

Den uundværlige søgemaskine som kan øge effektiviteten og spare tid i forbindelse med din søgning efter reklameprodukter.

Søg hurtigt og find de produkter, dine kunder ønsker, ved hjælp af vores avancerede søgemaskine med over 1,6 millioner referencer. Indsend dine multi-produktforespørgsler direkte til de relevante leverandører.

Prøv Esourcing nu!

Export Manager European Sourcing 
0033 6 43 50 98 90
magali@europeansourcing.com    www.europeansourcing.com
European Sourcing Site Agropôle, 47931 Agen Cedex 9, France

Sid godt til EM i fodbold.

Fodbold-EM er lige om hjørnet, og du er med - med vores innovative, praktiske, synlige, miljøvenlige og langvarige reklameprodukt, fremstillet i Europa - vores skumhynder.

HYNDERNE fra Business Seat-serien placerer dig på første række. Lavet af blød lukket celle PE-skum, isolerende og vandafvisende med en særlig 30 mm tyk hulprofil, der tilbyder dig den bedste siddekomfort. Perfekt til branding med et 1fv-print og selvfølgelig med indbygget behageligt bærehåndtag.

 

Hynderne fra Event Seat-serien lavet af vandafvisende PE-skum og tilbyder høj siddekomfort kombineret med et tekstilovertræk for at formidle et reklamebudskab.

 

Uanset om du vælger rektangulære, runde, hjerteformede eller foldbare, med hulprofil eller flad profil får du et super produkt i et stort udvalg af farver.

 

Promowolsch er også:

Moustaches lavet af fincellet EVA-skum, bordskånere med overskæg, fluesmækker med forskellige motiver og klappepølser fuldender fanprogrammet. Udover den klassiske version fås fluesmækkerpinde også i en bæredygtig, nedbrydelig og komposterbar version baseret på kartoffelstivelse.


Promowolsch GmbH & Co. KG, Grüner Weg 25, D-59590 Geseke | www.foamworld.promowolsch.de  |  www.promowolsch.de

info@promowolsch.de

Vi tilbyder
en helt unik "CUSTOM MADE"  service!


Med vores "Custom Made" tilbyder vi en unik service, hvor vi guider dig i hele processen fra din idé til et unikt produkt.

Vores Custom Made-team arbejder ud fra 3 principper:

1:

Produkter direkte afledt af vores sortiment

  • Helt egen design
  • Egne farver
  • Uendelige tilpasningsmuligheder
  • Fleksibilitet i antal (små mængder til eget design, store mængder til projekter)
  • Mere favorable priser


2:

Produkter, der har ligheder med vores sortiment

  • Tilpassede muligheder fra eksisterende leverandører, der også leverer til vores lager
  • Eksisterende kommunikationslinjer og support hos leverandører
  • Sikkerhed gennem kendskab og erfaring med eksisterende leverandører
  • Flere muligheder end vores standardudvalg


3:

Produkter, der falder helt uden for vores sortiment

  • Utallige muligheder, der ligger ud over standardforventninger
  • Sourcing efter anmodning
  • 100% tilpasning
  • Hurtig skiftning
  • Vi leder længere, mens andre giver op


Fortæl os om dine ideer, og vi vil finde den rette leverandør og få tingene til at ske. Du kan sende din forespørgsel til arjen@araco.nl.

Araco International  |  Jaargetijdenweg 90  |  7532 SX Enschede

Arjen Smit  |  arjen@araco.nl  |  +31611145922  |  +534809616

Mindre plastik

- mere liv i havet:
uma RECYCLED PET PEN PRO OCEAN

 Forureningen af verdenshavene med plastaffald er et globalt problem, da gamle PET-flasker ofte findes på strande og i estuarier. Producenten af skriveinstrumentproducenten fra Schwarzwald, uma, har besluttet at tage proaktivt fat på dette problem. RECYCLED PET PEN PRO OCEAN fra uma er lavet i samarbejde med  nonprofitorganisationen, Plastic Bank®. Det havbundne plast, der indsamles af Plastic Bank®, også kendt som Social Plastic®, genanvendes til et bæredygtigt rPET-skriveinstrument i Europa.

 

Derudover begejstre RECYCLED PET PEN PRO OCEAN med et flot design, en mat krop og  klips. Det elegante design kan leveres i op til 10 diskrete standardfarver, ligesom vi kan matche reklamevirksomhedens Corporate Identity – som grundlag for stærke reklamebudskaber.

Kontakt: +49 7832 70736  | l.neumaier@uma-pen.com | www.uma-pen.com

Michael Freter efter PSI !


Efter en lang periode som direktør for PSI er Michael Freter nu et helt andet sted, dog stadig i promotion og messebranchen.

Michael Freter startede som administrerende direktør for PSI i juni 2008. Undertegnede kom ind i branchen i marts 2009, og vi fandt hinanden ret hurtigt, da vi begge forsøgte at forstå branchens mekanismer og hvad der styrer dem.


Michaels er uddannet geolog med økologi som speciale, hvilket forklarer hans brændende interesse for bæredygtighed, og Michael nåede i løbet af sin tid blandt andet at starte "PSI Sustainability Award," den eneste bæredygtighedspris i branchen, der lever op til navnet.

Da pandemien i marts 2020 ramte hele verden, var der ikke mange der vidste, hvor lang tid vi skulle leve i nedlukket tilstand.

Heller ikke Reed Exhibition (som ejer PSI) vidste det og vurderede situationen ligesom alle andre, og handlede derefter. I staren gjorde de stort set ingenting udover at følge myndighedernes beslutninger om nedlukning. I 2021 handlede de til gengæld meget kraftigere, næsten i panik, og afskedigede 600 medarbejdere på globalt plan. På Reed Exhibition Düsseldorf måtte mange forlade deres job, og det var Michaels opgave at gennemføre beslutningen, ikke en sjov opgave, tænker jeg.

Da den ubehagelige opgave var udført, måtte Michael selv gå. Han, som i 2019 blev kåret som "Årets Person" af ASI. Men nogle gange kan visse opgaver være utaknemmelige.

Michael gik hjem og med Michael Fretters egne ord "gik ind i sig selv" for at tænke over, hvad han nu skulle gøre. Skulle han blive konsulent i promotionbranchen, arbejde med bæredygtighed, søge noget nyt inden for hans personlige interesser?


På et møde i Essen, for forskellige brancheforeninger, ønskede man at han skulle blive i branchen på en eller anden måde. I løbet af efteråret 2021 modnedes tanken om et netværk for branchen på et større plan. I januar 2022 blev "Global Executive Network" dannet, forkortet GXN, som skulle samle alle de større aktører i branchen både leverandører og forhandlere i Europa og USA. Allerede i august 2022 havde GXN sit første fysiske møde i Barcelona med deltagere fra Europa og USA. Vi var cirka 30 personer på dette møde. Deltagerne skal være på C-niveau for at deltage (CEO, CFO, COO osv.). GXN var en succes fra det første møde. Til møde nummer to, også i Barcelona, i september 2023, var antallet af deltagere fordoblet til 65. Nu var der også deltagere fra Indien. Målet er, at netværket skal være globalt med medlemmer fra Asien, Europa, Mellemøsten, USA. Mødet i 2024 er foreløbigt planlagt til at finde sted i München eller Wien. Dette diskuteres i øjeblikket. Et langsigtet mål er at kunne afholde et møde pr. verdensdel og år.


At drive et netværk i promotionbranchen forsørger ikke en familie, så Michael har en opgave som "Senior Sales Director" for en messearrangør ved navn ISE "Integrated Systems Europe," der afholder en B2B-messe for audio-video branchen. En branche med meget hurtig udvikling. Messen er væsentligt større end PSI, men principperne er de samme, bare meget større. Den afholdes i Barcelona hvert år. 8 haller, 100.000 m2, 129.000 besøgende på messen i 2023 (verdens mest besøgte B2B-messe). Standene er større, f.eks. var Samsungs stand på 1700 m2. Prognosen siger, at messen vil være 20% større i 2024. I forbindelse med messen har man opbygget en specialvisning med alt det nyeste inden for opkoblinger for Super Yacht-ejere, der altid vil have det nyeste til deres skibe, der er i størrelser op til 100 meter eller mere. Disse kunder stiller helt andre krav til deres messebesøg. De har ofte et stort følge med sig, og de bor ikke på almindelige hotelværelser, men i luksuriøse suiter, med limousineservice, hvilket messearrangøren selvfølgelig sørger for. Det er kunder der handler stort, da de normalt skifter deres audio- og video-tilslutningssystem hvert år for altid at have det nyeste.

 

Med disse to meget spændende og meget inspirerende opgaver tænker jeg ikke, det er sandsynligt, at vi ser Michael Freter som messearrangør i promotionbranchen igen, selvom jeg hører, at der er bud efter ham flere steder i Europa.

Skrevet af

Kjell Harbom Ambassadør GXN

NYHEDER 2024


Inspireret af de nyeste trends byder vores 2024-kollektion på et bredt udvalg af topsælgende produkter, der både imødekommer præferencer for det afslappede og komfortable samt det mere konservative.


Vi er begejstrede for at introducere to helt nye serier til vores kollektion: Athletic Sweat og Ribbed Interlock Sweat. Disse nyheder komplementerer vores eksisterende udvalg af sweats, hvor Ribbed Interlock Sweat er en luksus sweat, der er ideel til både business og fritidstøj, mens Athletic Sweat-serien imødekommer den aktive og sporty type med både trøje, bukser og shorts.

Men det er ikke alt!

Vi introducerer også en ny Active Stretch-skjorte, en yderst komfortabel skjorte samt en Half Zip Knit Sweater udviklet til både workwear og fritidstøj.


Kontakt: +45 9817 6777

info@teejays.dk
www.teejays.com/dk/

Coca-Cola og andre anmeldes for påstande om genanvendt plast.

EU's forbrugerorganisation BEUC og civilretssammenslutningen Clientearth anmeldte tirsdag d.2/1-24 forbrugergiganterne Coca-Cola, Nestlé og Danone til EU-Kommissionen og EU's forbrugerbeskyttelsesorganisation CPC. 

Ifølge anmelderne vildleder virksomhederne forbrugerne ved at hævde, at deres flasker og emballager består af 100 procent genanvendt plast eller er 100 procent genanvendelige.

Begrebet "100 procent genanvendt" antyder ifølge BEUC fejlagtigt, at hele emballagen / flasken er lavet af genanvendt materiale, samtidig med at flaskehætten ifølge EU's lovgivning ikke må være lavet af genanvendt materiale. Endelig mener BEUC, at virksomhedernes brug af grønne billeder, illustrationer af lukkede kredsløb og grønne logoer i sig selv er påstande, der skaber et fejlagtigt billede af fuldstændig cirkulære processer og endda at plastflaskerne skulle have en positiv indvirkning på miljøet.

Skrevet af

Kjell Harbom

Styrk dit brand ved at minimere din CO2-udledning

Forestil dig at tage dit brands engagement i bæredygtighed til det næste niveau ved at give dine kunder en visuel repræsentation af den positive indvirkning, deres valg har gjort.

Det kan du nu gøre med Kinglys bæredygtighedsberegner for upcycled bomuldssokker.

Upcycled bomuldssokker er blandt de mest bæredygtige reklameprodukter på planeten. De er lavet med 85% genanvendt bomuld for komfort, 12% genanvendt polyamid for styrke og 3% elastan for fleksibilitet. De leveres parvis med en gratis sokkeetiket, lavet af genbrugt materiale, og i en individuel selvforseglende pose.

Vi bruger tekstilaffald som en ressource til råmateriale og undgår dermed deponering og forbrænding. Vi bliver mindre afhængige af råmaterialer og sparer vand, energi, CO2-udledning samt giftige materialer.

Bevar ressourcerne med din næste bestilling af upcycled sokker

Tirsdag 23. januar 2024

World Wrap Masters Denmark afholdes i marts hos Audi i Fredericia.

Her får du en unik chance for at opleve en verdensmester i aktion samt 16 håbefulde wrappere, der skal konkurrere om at blive dansk mester. Der er gratis adgang.


16 håbefulde wrappere deltager i DM i bilindpakning, World Wrap Masters Denmark, som finder sted den 1. og 2. marts hos Audi i Fredericia. De skal konkurrere om, hvem der på tid kan wrappe en bil. Der er gratis adgang for alle tilskuere.

Konkurrencen består af flere heats, hvor først en skærm skal indpakkes, så en dør, og endelig en kreativ konkurrence, hvor deltagerne på forhånd ikke ved, hvad de skal pakke ind. Finalen afholdes lørdag den 2. marts, hvor de 16 deltagere skal pakke en hel bilside ind.

Simon Manley, da han blev verdensmester i 2023

”Wrapping er en disciplin, der kræver præcision, kreativitet og en dyb forståelse for materialer og teknikker. Det er en sværere disciplin end man lige tror, for både folietype, temperatur og monteringsteknik spiller ind på, hvordan det færdige resultat bliver,” siger branchechef Michael Brochmann i FESPA Denmark.

Vinderen af konkurrencen går direkte videre til finalen i World Wrap Masters på FESPA i Amsterdam den 21.-22. marts, hvor verdensmesteren bliver kåret.

I 2023 var det danskeren Simon Manley, der gik helt til tops og vandt verdensmesterskaberne, der dengang fandt sted i München.

Simon Manley er til stede hos Audi i Fredericia begge dage, hvor han vil vise tilskuerne, hvordan man pakker en dør ind. Tilskuerne får også mulighed for at prøve disciplinen selv.

Ole Solskin Ravn fra Aros Skilte er konferencier til konkurrencen, som finder sted fra kl. 9-17 den 1. marts og fra kl. 9-13 den 2. marts.

Arrangementet er organiseret af FESPA Denmark - en del af GRAKOM.

Der er gratis adgang for alle.

Skrevet af

Pia Osbæck  Fespa Danmark / GRAKOM


L-Shop-Team Danmark     |     Borupvang 3     |     2750 Ballerup     |     +45 41 11 48 13


Oplev bæredygtig varme og tidløst design med
Cutter & Buck

Cutter & Bucks lange jakke er ideel til den kolde årstid. Den er skabt til at tackle kulden med en perfekt blanding af komfort og bæredygtighed.


Op til 50% af materialet stammer fra recycled polyester, der tidligere var kasseret plast, hvilket gør jakken ikke kun varm, men også miljøvenlig.

Med en aftagelig og justerbar hætte samt en praktisk tovejs YKK-lynlås er denne jakke både funktionel og stilfuld.

Tilgængelig i både herre og damemodel i størrelser fra XS til 4XL


Kender du disse symboler?

 Kontrolrapporter på virksomhedens digitale platforme.

 

Fødevarevirksomheder (undtagen primærproducenter) skal på deres digitale platforme vise virksomhedens seneste fire kontrolrapporter eller linke til virksomhedens side på findsmiley.dk.


Virksomheders pligt til at vise kontrolrapporter på digitale platforme
En fødevarevirksomhed, som på egen hjemmeside markedsfører produkter eller aktiviteter omfattet af fødevarelovgivningen, skal offentliggøre kontrolrapporterne et let synligt sted på deres hjemmeside. Det samme gælder, hvis en fødevarevirksomhed sælger produkter fra andre digitale platforme end egen hjemmeside.

Virksomheden kan offentliggøre kontrolrapporterne ved enten,at:​​

  • Linke til virksomhedens side på findsmiley.dk
  • Vise de seneste fire kontrolrapporter​.

Detailtransportører i risikogruppe ultralav er fritaget fra denne pligt.

Hvor skal ​kontrol​​rapporterne vises på virksomhedens digitale platforme?

Link til virksomhedens side på findsmiley.dk eller visning af de seneste fire kontrolrapporter skal være på et let synligt sted på egen hjemmeside. Det vil oftest være på forsiden og ikke under f.eks. 'links, 'om os' eller lignende. På andre digitale platforme skal det ligeledes være tilgængeligt for forbrugeren på et let synligt sted før betaling.

Hvis du vælger at linke til findsmiley.dk, anbefaler vi, at du anvender et af vores lup-ikoner​ til dit link. Du kan også bruge et hyperlink med teksten 'Se Fødevarestyrelsens kontrolrapporter/smiley-rapporter'.

Hvis du vælger at anvende andet linksymbol end Fødevarestyrelsens lup-ikon, skal du være opmærksom på, at du ikke må vildlede forbrugerne med hensyn til resultaterne af kontrollen. Hvis du f.eks. vælger at anvende et smileysymbol, skal du sørge for, at smiley'en til enhver tid svarer til din virksomheds aktuelle smiley.

Læs her om reglerne - og om, hvordan det kan gøres.

Craft Eccence – en kollektion der er ideél til al form for træning.

New Wave Danmark A/S

Lyskær 13A    2730 Herlev

Telefon: +45 4343 7100

Web: www.newwave.dk

Oplev luksus i hver detalje med Crafts store Essence serie – en kollektion skabt til at forstærke din træningsoplevelse på en enestående måde. Hvert stykke tøj er mere end bare sportstøj; det er en fusion af teknologi, komfort og stil.

Essence serien er designet til at løfte dine præstationer, uanset om du er på løbebåndet, i yogastudiet eller udforsker naturen. Det tekniske stof i hvert stykke tøj er omhyggeligt udvalgt for at optimere åndbarhed og bevægelsesfrihed, så du kan yde dit bedste uden at gå på kompromis med komforten. Craft Essence serien er ikke kun et udtryk for stil, men også en investering i din træningsoplevelse.

MOPA - Museet for Profilartikler

MOPA, Museet for Profilartikler, er profilbranchens pendant til MOMA (Museum of Modern Art) i New York. MOPA havde sin debut på PSI 2024. Den festlige åbning fandt sted den 8/1 aftenen før åbningen af PSI-messen. Åbningstaler blev holdt af Düsseldorfs borgmester og repræsentanter for branchen.

 

MOPA, Museet for Profilartikler, er profilbranchens pendant til MOMA (Museum of Modern Art) i New York. MOPA havde sin debut på PSI 2024. Den festlige åbning fandt sted den 8/1 aftenen før åbningen af PSI-messen. Åbningstaler blev holdt af Düsseldorfs borgmester og repræsentanter for branchen.

 

Museet fortæller historien om profilprodukter fra George Washingtons "mønt" med teksten "Vote for me", samt et billede af Washington, der blev uddelt til alle soldater i hæren før præsidentvalget i 1795 - USA's første præsidentvalgskampagne. En replika af denne kan ses på museet.

Derudover blev den første Flying Disc, en forgænger til frisbee, udstillet. Disse var lavet af metal og føltes som om det var virkelig farligt at lege med. Da der ikke var nogen der kunne udlåne et eksemplar til udstillingen, købte Steven Baumgärtner, museets grundlægger, en Flying Disc på en auktion.

24-01-mopa1
24-01-mopa2
24-01-mopa4
24-01-mopa5
24-01-mopa6
24-01-mopa3

 Der var også en T-shirt fra 1939, der reklamerede for filmen "Troldmanden fra Oz", en original T-shirt fra "ABBA on tour 1979" samt fra åbningen af ​​Hard Rock Café i 1995 i London. Reklamepenne fra 30'erne og fremefter blev også udstillet. Heriblandt den første reklametaske, en bomuldspose med teksten "Vote for women" fra Suffragette-bevægelsen i begyndelsen af ​​århundredet. Der var meget mere, mange pins og tændstikæskerne, der blandt andet var udlånt af Tændstiksmuseet i Jönköping, mm.

 

Desværre lukkes museet, samtidig med at messen slutter. Jeg forhandler pt. med Steven Baumgärtner om at gøre museet mobilt så mange frlere kan få glæde af de udstillede genstand. Vi arbejder på at Myvendo Fair i Odense kan låne det, måske Nordic Profile Fair i Jönköping til august, og andre. Problemet er, at flere af produkterne/museets genstande er udlånt fra forskellige steder, f.eks. tændstikæskerne fra Tændstiksmuseet i Jönköping, Washington-mønten fra USA, osv. Vi får se, hvor det ender – jeg arbejder videre med ideen.


Skrevet af

Kjell Harbom


NYHED!


  • Tiger Cotton Oversize Collection
  • Oversize og Labelfree produkter
  • T-shirts
  • Sweatshirts
  • Hoodies
  • Shorts
  • 11 farver

Økologisk produceret under ordentlige forhold – fri for skadelig kemi og pesticider

Premium kvalitet, design og komfort.

Certificeret efter de højeste etiske, sociale og miljømæssige standarder i verden.

Køber du Tiger Cotton, så støtter du konvertering til økologisk bomuldsdyrkning.



Neutral.com A/S   Vesterbrogade 149, København V   www.neutral.com   +45 3918 1856   neutral@neutral.com



Kender du vores kataloger?


Ved du at vi har 3 online kataloger som du kan bruge i dit daglige arbejde?

Klik på katalogerne og se hvad vi kan hjælpe dig med. Når du har åbnet katalogerne kan du downloade dem som pdf.


LOGObrands

+45 8663 8777 / +45 4018 2529


Metmaxx Termokrus - det ultimative valg for dem, der kræver det bedste!

Godkendt til opvaskemaskinen og tilgængelig i strålende hvid, sofistikeret sort og futuristisk titanium.


Gør det personligt med muligheder for digital rundtryk, logo-gravering og individuel navne-gravering.
Dette er ikke bare et termokrus; det er et skræddersyet kunstværk, der afspejler din stil. Metmaxx Termo Krus er ikke bare et løfte, det er en realitet.
Dette vakuum termokrus er skabt af førsteklasses stål 25% af stålet er genanvendt!

Metmaxx Termokrus bevarer varmen i op til 6 timer og holder din drik kølig i 8 timer. Lækagesikkert låg, indvendigt kobberisoleringslag - det er ikke bare et krus, det er et teknologisk mesterværk.

Praktisk og elegant på én gang, dette termokrus tåler opvaskemaskinen, er LFBG-kompatibelt og rummer 400 ml af dine yndlingsdrikke.

Kontakt os for yderligere information og priser.

Morten Sørensen

Mobil: +45 40 98 05 07

Mail: morten@ctwo.dk

 

Introduktion af vores seneste bæredygtige fashion statement:

Sierra Lightweight Recycled Cotton T-shirt til voksne og Koli Kids' Recycled Cotton Tee!

Disse T-shirts repræsenterer vores engagement i at reducere affald og bevare ressourcer uden at gå på kompromis med stilen.

Hver T-shirt kan fuldt ud spores via blockchain-verifikation fra Aware™ og har et ”digital passport”. Slut dig til os og vær med til at gøre en forskel, én T-shirt ad gangen. ”Wear what you can believe in”.


Vigtigste egenskaber:

Sierra

Letvægts recycled bomulds T-shirt
• Materiale: 100% bomuld - 30% genanvendt/70% økologisk
• Type: Single jersey
• Vægt: 160 GSM
• Pasform: Modern fit
• Tilgængelige størrelser: XXS-XXXL
• 4XL/5XL tilgængelige i: black, french navy, white, natural raw, heather grey.


Koli

Børne T-shirts recycled bomuld

• Materiale: 100% bomuld - 30% genanvendt/70% økologisk
• Type: Single jersey
• Vægt: 160 GSM
• Pasform: Medium fit
• Tilgængelige størrelser: 3/4 år - 13/14 år

MERE opmærksomhed gennem stærke effekter

 

Din krus vil være iøjnefaldende med mat og blank tryk. Med denne teknik bliver et motiv først trykt på porcelænet i Pantone®, HKS™ eller RAL. Udvalgte dele bliver derefter overtrykt med en mat finish.

 Dette skaber en fantastisk mat-blank effekt i meget høj kvalitet. Du kan også bruge denne specielle effekt til en plakette eller memo-krus. På de matte overtrykte områder kan der skrives på med blyant og kridt.

 

Send os dit motiv, dit logo eller en helt anden idé - vi vil glæde os til at vise dig, hvad du kan trylle frem med mat & blank tryk.

Ulrik Trend Mogensen trækker på sine egne erfaringer som sælger, salgschef og salgstræner.

Mød ham på scenen i restauranten på Myvendo Fair!


Præcis de udfordringer, du som virksomhedsleder, salgschef eller sælger møder i din dagligdag, har jeg også stået i. De sidste 10 år har jeg hjulpet B2B virksomheder med at booste deres salg og kundeservice.

Torsdag d. 7. marts kan du få gavn af min store erfaring og succes med salg.


Kom og hør mine 2 indlæg fra scenen i restauranten.
På de 2 talks, ”Det gode kundemøde” og ”Fra lead til ordre”, på Myvendo Fair 2024 får du derfor ikke kun akademiske teorier, men praktisk salgserfaring og konkret input, som jeg ved kan gøre en forskel for dig og din virksomhed.

AI MINI SEMINAR SPECIELT TIL PROMOTION BRANCHEN


Dansk Promotion inviterer til netværksarrangement på Myvendo Fair, når messen lukker den 6. marts fra kl. 17.

Vi mødes i messerestauranten, hvor du vil få mulighed for at høre, hvad AI kommer til at betyde for promotionsbranchen og din forretning.


Vi får en indflyvning til, hvor langt vi er nået med AI-teknologien, hvad er mulighederne, og hvad er begrænsningerne. AI giver helt nye muligheder for at lave lækre produktpræsentationer til langt lavere priser end traditionelle fotosessions.

Du vil vi også se konkrete eksempler på til dette spændende miniseminar.

Baren er åben, og der vil være mulighed for masser af netværk.

TID OG STED:

Christina Christensen, ny adm. direktør hos GRAKOM/Dansk Promotion byder velkommen.

Dato: 6. marts 2024

Tid: kl. 17:00 til 18:30

Sted: Messerestauranten på Myvendo Fair i Odense Congress center.

PROGRAM:

kl: 17:10

- Velkomst v. Christina Christensen, ny adm. direktør hos
GRAKOM/Dansk Promotion


kl: 17:20

- Er generativ AI det nye sort?

Hans Harhoff Andersen fra Inspari.

Hvor stor en omvæltning vil AI blive for vores forretning, og hvad er det specifikt, der gør generativ AI så banebrydende? Og hvad skal man som organisation være opmærksom på i arbejdet med teknologien? Det får vi Hans Harhoff Andersen, som er Data Science & AI Lead hos Inspari til at fortælle os mere om.


kl: 17:50

-Brug af AI genererede billeder i din produktpræsentation

Michael Rying, fra Scenes.

Scenes er Danmarks første bureau, der udelukkende satser på AI-genererede kampagner. Scenes kombinerer de rigtige produktfotos med AI-genererede scener for at skabe et visuelt flot blandet reality-billede, optimeret til kreativ digital markedsføring, sociale medier og annoncering. Michael Rying fra Scenes viser, hvordan arbejdet med AI kan give langt mere spændende produktpræsentationer til en rimeligere pris end med traditionelle kampagner. Se hvilke cases Scenes har arbejdet med  her.


Kl: 18:30

- Tak for idag.


TIDLØSE GAVEIDEER


Kvalitetsgaver fra Klio-Eterna

Men hvordan finder man den rigtige gave?

Det afgørende er den personlige tilknytning. Gaven skal bringe glæde, passe til modtageren og helst følge ham eller hende i lang tid. Med de individuelle gaveideer fra Klio-Eterna tilbyder kan du tilbyde et bredt udvalg for enhver pengepung og smag.

Klio-Eterna Schreibgeräte GmbH & Co KG | Glashüttenweg 7 | 77709 Wolfach | Germany

Tel.: +49 7834 973-200