Med sin omfattende erfaring fra tekstilbranchen er René den ideelle person til at føre vores kommercielle strategier videre og styrke TEE JAYS' position på markedet.
René Tandrup bringer med sig en dybdegående forståelse af tekstilindustrien, hvilket gør ham særligt kvalificeret til at understøtte og udvikle TEE JAYS’ forretningsmål. Hans karriere i branchen har givet ham unikke indsigter og kompetencer, som vil være afgørende i vores fortsatte stræben efter at tilbyde produkter af højeste kvalitet til vores kunder.
"Vi er begejstrede for at byde René velkommen ombord. Hans erfaring og viden matcher perfekt med vores ambitioner om vækst og innovation," fortæller Peter, ejer og CEO hos TEE JAYS. "Renés ansættelse er et klart signal om vores forpligtelse til at forstærke vores markedsposition og bringe vores forretningsstrategier til nye højder."
René selv ser også frem til at bidrage til teamet: "Jeg er utrolig glad for muligheden for at arbejde hos TEE JAYS og ser frem til at drive virksomheden fremad sammen med et talentfuldt team. Det er min målsætning at skabe vækst og sikre, at vores produkter fortsat er førstevalget for vores kunder."
Vi opfordrer alle til at byde René en varm velkomst og ser med spænding frem til de kommende succeser, som han vil være med til at skabe hos TEE JAYS.”
Crafted with 85% upcycled cotton for unparalleled comfort, 12% recycled polyamide for extra strength, and 3% elastane for a snug fit, these socks redefine eco-friendly promotional products. Each pair is meticulously packed with a free recycled branded sock tag and an individual self-seal compostable bag, making sustainability a stylish affair.
We are using textile waste and are turning it into treasure. With just one order of 1000 upcycled cotton socks, you'll conserve a whopping 2652 kW/h of energy, cut down 1088 kg of CO2 emissions, preserve 710,530 liters of water, and reclaim 120 m² of landfill space.
Our upcycled socks are backed by BCome's Cradle to Grave sustainability platform, ensuring responsible supply chains, full transparency, and a guilt-free customer experience. With an "Advanced Score" for planet care and transparency, and a "High Score" for circularity, our socks are leading the way in sustainable fashion.
Økologisk produceret under ordentlige forhold – fri for skadelig kemi og pesticider. Premium kvalitet, design og komfort. Certificeret efter de højeste etiske, sociale og miljømæssige standarder i verden.
Køber du Tiger Cotton, så støtter du konvertering til økologisk bomuldsdyrkning.
Fra smarte og komfortable T-shirts til multiscarfs, bøllehatte og trendy caps og tørklæder
– New Wave har det hele. Produkterne er specielt designet i rødt og hvidt til landskampe og tilbyder høj kvalitet og komfort, ideelt til at vise vores støtte på tribunen, på kontoret eller foran fjernsynet. Alt er på lager og kan leveres fra dag til dag. Stå sammen med vores landshold og lad os skabe en bølge af dansk stolthed!
New Wave Danmark A/S | Lyskær 13A , 2730 Herlev | Telefon: +45 4343 7100 | Web: www.newwave.dk
Customisable items that combine passion and commitment. Surprise your customers with
original products and get ready to experience the excitement of the biggest sporting event of
the year. Browse our catalogue now on ESourcing.
Export Manager European Sourcing
0033 6 43 50 98 90
magali@europeansourcing.com www.europeansourcing.com
European Sourcing Site Agropôle, 47931 Agen Cedex 9, France
Vinkende handsker med en allover fuld-farve dye sublimation tryk på oversiden som er dækket af holdbart blød tekstil.
Det er også muligt at trykke med silketryk på bagsiden. 28 mm tyk skumhånd, lige til at tage på din egen hånd!
En anden mulighed er vinkende handsker med silketryk på den ene eller begge sider. Konturerne trykkes samtidig med budskabet og i samme farve. Hvis teknisk muligt tilpasser vi trykfarver efter PMS skalaen.
Tryk i er mulig, afhængigt af teknisk mulighed. 28 mm tyk skumhånd, lige til at tage på din egen hånd!
Der findes forskellige modeller til at sprede reklamebudskabet, uanset om det er hånd- eller motivformet, og uanset hvilken type reklamebesked, du vil sprede - valget er dit, også for varianter af farvetoner.
Promowolsch GmbH & Co. KG, Grüner Weg 25, D-59590 Geseke | www.foamworld.promowolsch.de | www.promowolsch.de
Så hvis dine kunder efterspørger et skræddersyet design og har mere tid til rådighed, kan vi med sikkerhed sige, at New Wave er eksperter på området og kan løse næsten enhver opgave til perfektion.
Se de mange muligheder i vores spritnye katalog ved at klikke på knappen...
Kontakt vores specialister på området, som altid er klar ved telefonen med råd og vejledning, så tøv ikke, hvis I har spørgsmål.
43437100 / trading@newwave.dk
I vores webshop finder du med garanti al det fan-merch du skal bruge til sommerens mange sportsbegivenheder.
Store sportsevents kan samle mennesker, generationer og nationer og fællesskabsfølelsen styrkes med de rigtige fan-artikler. Store sportsbegivenheder er derfor ideelle for virksomheder, der ønsker at bringe sit eget brand i spil med merchandise m. logo.
Uanset om du hepper fra tilskuerpladserne eller yder en kraftpræstation på banen, så har vi noget der passer til netop dig, dit hold og dit event.
Pulsen kommer hurtigt op, når sportsfans’ne ser deres sportshelt eller hold på banen, uanset om det er live eller på TV. Med det rette fan-merch til sportsentusiasterne styrker L-SHOP-TEAM de positive følelser, den varme følelse af sammenhold og en positiv holdånd.
Basics i klassiske farver kan nemt kombineres med sportsartikler og blive populært fan- og holdudstyr i de nationale farver. I webshoppen finder du mange artikler, der kan kombineres til det helet rigtige look. Prøv f.eks. at se National Beanie fra Result (RC368), som med sine farverige kontraststriber passer til ethvert outfit. Eller hvad med Ringer-T-shirten fra Fruit of the Loom (F159) eller den kortærmet Rainbow-T-shirt fra SOL'S af 100 % bomuld (L03108)
Takket være det store udvalg af farver, kan merchandise-artikler som f.eks. rygsække, T-shirts, kasketter, m.v dekoreres med netop dit logo, slogan eller lignende. Sæt det sammen med hoodies, t-shirts, sweatshirts eller andet, så har du det perfekt koordinerede look i din virksomheds farver – eller i rød/hvide nationalfarver.
For alle, der er aktive på banen, har L-SHOP-TEAM træningsdragter, trøjer, sokker og sportstasker af mange slags. Artiklerne fås i de gængse nationalfarver og alle kan dekoreres med tryk eller broderi. På den måde har sponsorerne mulighed for at få vist deres logo og sportsudøverne bliver dermed til brand-ambassadører.
Hvis du har brug for printmotiver til sommerens sportsbegivenheder, så finder du mange gratis motiver i vores downloadservice. Prøv også at kikke ind i ”Kampagner & Tilbud”, hvor du kan finde prøvesæt til attraktive specialpriser, gratis artikler og gode tilbud. Der kommer hele tiden nogle nye kampagner, så kig ind med jævne mellemrum, så du ikke går glip af noget.
L-Shop-Team Danmark | Borupvang 3 | 2750 Ballerup | +45 41 11 48 13
Danmark er repræsenteret i mange af de største internationale arrangementer, herunder EM i fodbold, OL, Tour de France, VM i ishockey og EM i håndbold.
Danmarks-kampagnen er et sæt bestående af 3 dele:
- T-shirt inkl. påsætning af 1x1-farvet logo
- Bøllehat inkl. påsætning af 1x1-farvet logo
- Taske inkl. påsætning af 1x1-farvet logo
Bestil Danmarks-kampagnen ved at kontakte Kundeservice.
Tlf. 96 22 10 20 eller support@nssystem.com.
NS System | +45 96 22 10 20 | support@nssystem.com | www.nssystem.com
PD 22, 5W - Kompakt, sikker rejseadapter og USB-oplader i ét. Skub nemt stikkene ud i den ønskede kombination, og du har en praktisk strømkilde, når du rejser rundt i verden (adapteren passer til over 150 lande).
Adapteren har 2 USB A-porte samt 1 type C-port med hele 2,4A output pr. port for hurtig opladning, PD, (i alt 10A). Oplad både telefon, tablet eller en anden enhed samtidigt, hurtigt og sikkert.
Kontakt os for yderligere information og priser.
Morten Sørensen
Mobil: +45 40 98 05 07
Mail: morten@ctwo.dk
Flere produkter på www.usb.nu
En DyeSub-printer både ligner en almindelig skrivebordsprinter. Men det særlige blæk og papir gør at du, med en varmepresse, kan overføre dine print til alle ting af hvid polyester (eks. Tøj eller musemåtter), eller med polyester-coating (som krus, drikkedunke, nøgleringe osv.)
Print direkte på lyse og mørke tekstiler eller transferark. En let måde at kunne lave logoer eller dekorationer på t-shirts, skjorter, poloer, hættetrøjer osv.
Når du har en maskine der både kan printe på, og skære i, selvklæbende folie har du mulighed for at lave alt fra etiketter og klistermærker, til skilte og dekoration.
Kontakt vikiallo i dag for at høre mere om en pakkeløsning, der kan hjælpe dig i gang.
Vores brede kollektion af T-shirts, poloshirts, sweats og jakker gør os i stand til at tilbyde fleksible løsninger og hurtige leverancer.
Når du vælger TEE JAYS, får du ikke kun muligheden for at få broderet dit logo på vores tøj, men også adgang til vores brede udvalg af dekorationsteknikker. Fra prægede tryk til gummimærker og andre særlige teknikker, er vores Custom-Made produktion fyldt med inspirerende muligheder, der får dit tøj til at skille sig ud.
Hvis du leder efter noget unikt og skræddersyet til din virksomhed eller begivenhed, så er TEE JAYS din perfekte partner. Vores erfarne team står klar til at hjælpe dig med at realisere dine visioner og skabe tøj, der ikke kun skiller sig ud, men også afspejler din virksomheds stil og værdier. Vi går ikke på kompromis med kvalitet og vi er her for at hjælper dig gerne med teknikkerne.
Tag et kig i vores katalog og se et bredt udvalg af broderi og teknikker
Kontakt: +45 9817 6777 www.teejays.com/dk/ info@teejays.dk
Vores succes er bygget på solide fundament - vi bruger udelukkende materialer af høj kvalitet fra Europa, hvilket garanterer effektive reflekser.
Vores sortiment omfatter forskellige typer folie, herunder den innovative Enfren-folie, der er PVC-fri og opfylder alle økologiske krav.
Vi er stolte af vores evne til at tilpasse os kundens behov. Vi tilbyder muligheden for at skabe personlige reflektorer skræddersyet til individuelle ordrer, der opfylder specifikke krav, i enhver form og størrelse, og bestilling af sådanne reflekser behøver slet ikke være stor!
Ved at vælge Refloactive vælger du ikke kun produkter af højeste kvalitet, men også en pålidelig partner, der bekymrer sig ikke kun om kvaliteten af dine produkter, men også om sikkerhed!
Refloactive LLC, Fordonska 40, 85-719 Bydgoszcz, Polen | VAT. PL554 293 26 13 | office@refloactive.com
Du får med kurset de nødvendige færdigheder til, hvordan du kan bruge AI til at skabe nye designs, få hjælp i designprocessen og blive mere effektiv i dit designarbejde.
Du lærer om AI-tekstgenerering, AI-baseret billedredigering og hvordan man laver tekst til billede.
Der er både et kursus den 17. april i København og den 29. april i Aarhus. Begge steder fra kl. 9.00-16.00.
EARTHDAY.ORG er urokkelig i sin forpligtelse til at stoppe plastik, af hensyn til menneskers og planetens sundhed og kræver en 60% reduktion i produktionen af ALT plast inden 2040.
Du kan læse mere her, hvis du er interesseret.
Genbrug af PET-flasker til rPET-stof er en god og effektiv måde at undgå forurening på. Konvertering af eksisterende PET til nyttige polyesterlignende materialer er en mindre energikrævende proces sammenlignet med konvertering af nye materialer. På denne måde kan vi hjælpe med at eliminere behovet for ny produceret polyester helt.
Brugen af plast i beklædningsgenstande har mange fordele; den er stærk, fleksibel og frem for alt let. I vores Tikal sports T-shirts har vi kun brugt 100 % genanvendt polyester (150 G/M2) for at undgå at bruge ny plast. Brugen af ægte genbrugte stofmaterialer og fakta deling om dens miljøpåvirkning, er garanteret ved at bruge AWARE™ sporstof og block-chain teknologi.
Ved at scanne QR-koden på produktet får du adgang til et informationsrigt digitalt produktpas.
XD Connects / Promotion Line ApS
denmark@xdconnects.com
+45 70 23 11 88
+45 31 18 82 40
Salgschef Judith Frölich hentede mig på hotellet i Frankfurt, hvor jeg var ankommet aftenen før. Under bilrejsen fik jeg historien om virksomheden - der har produceret penne i mere end 100 år. Senator blev grundlagt i 1920.
Det er fascinerende at se, hvor mange penne der sælges. At få en ordre på 2 millioner penne er ikke hverdagskost, men heller ikke helt usædvanligt. I Sverige hopper vi op af glæde, hvis der kommer en ordre på 100.000 penne, men okay, det er jo også forskellige markeder.
Senator fremstiller selv alt til produktionen af penne. På deres to fabrikker i Gross Bieberau, producerer de selv patronerne, og som de selv fylder med blæk. Faktisk rækker blækmængden til flere kilometers skrivning, og dette er jo et glimrende argument, når vi sælger penne.
I og med at alle dele produceres på egne fabrikker er Senators penne 100% "Made in EU", hvilket er vigtigt på mange markeder, og som nu også begynder at blive efterspurgt i Skandinavien.
Under rundvisning på fabrikken imponeres man over den enorme maskinpark med specialmaskiner, der fremstiller clips eller patroner over- og underdel, stifter med kugle osv.
I den næste hal står der andre maskiner, der automatisk samler alle dele til en pen. Èn maskine spytter 200 komplette penne ud per minut, og der var vel et dusin af disse maskiner i hallen
Efter rundvisningen på fabrikkerne, sluttede administrerende direktør og ejer Daniel Jeschonowski, samt forretningsfører Börries Harms sig til, og under frokosten havede vi en livlig, og meget behagelig debat om branchen, og især det skandinaviske marked. Det blev en lang frokost, og op ad eftermiddagen var det tid til at returnere til Frankfurt og flyve hjem igen.
Det er skønt med leverandører det åbner op for fabriks- og virksomhedsbesøg, og det giver mig en mulighed for at fortælle branchen om de ofte meget specialiserede produktionsmetoder og håndtering af promotionartikler, som interesserer os alle. Det sætter jeg stor pris på.
// Kjell Harbom
L-Shop-Team Danmark | Borupvang 3 | 2750 Ballerup | +45 41 11 48 13
Du kender det godt, vi skal have rigeligt at drikke, og en vandflaske passer dårligt til en bukselomme.
Med vores nye "flaske-lanyard" kan du hænge din vandflaske om halsen, og have begge hænder fri.
Vi tager udgangspunkt i standard lanyards, som kan printes på mange måder.
Fuldfarvet sublimationstryk, på én eller begge sider.
Serigrafi, i én farve på ensfarvet vævet bånd.
Vævede bånd med indvævet logo.
Ensfarvede med heat-transfer.
Mulighederne er næsten uendelige, og vi leverer selvfølgelig med sikkerhedsclip i nakken.
LOGObrands | Skovstien 3 | 8800 Viborg | www.logobrands.dk | logobrands@logobrands.dk | +45 4018 2529
Med uma TRINITY RECY tilføjede uma en genanvendt ABS-version til serien som en NYHED i 2024. Du behøver ikke længere vælge mellem den populære trekantede form og det bæredygtige aspekt.
Det materiale, som uma bruger, stammer fra injektionsstøbningsaffald fra deres egen injektionsstøbningsfabrik. Plastaffaldet indsamles og føres tilbage til injektionsstøbningsprocessen.
Lad os tale om faktaene:
• Produceret i Europa
• Klimaneutral produktion
• Klimaneutral efterbehandling
• GENANVENDT - rABS - genanvendt plastik
• Forskellige farver
Alle egenskaber taler for sig selv.
Men som nævnt er første deadline i forbindelse med den nye lovgivning er, at alle virksomheder der bliver omfattet af loven, allerede den 31. august 2024 skal være registreret i Dansk Producentansvar (DPA) og have angivet et forventet budget over, hvilke mængder og materialekategorier af emballage, som virksomheden bringer på markedet i 2024.
Sådan registrerer du din virksomhed
Det påhviler virksomheden formelt set at lade sig registrere i Dansk Producentansvar. GRAKOM anbefaler dog, at virksomheden melder sig ind i kollektivordningen Emballageretur, som så vil sørge for at registrere virksomheden hos Dansk Producentansvar.
Når virksomheden er tilmeldt Emballagereturs kollektive ordning, får man instruktion om de materialekategorier, der skal opgøres samt mulighed for indtastning af forventede emballagemængder for 2024.
Det vil på alle måder, som GRAKOM vurderer det, være langt det nemmeste for virksomheden at lade den kollektive ordning Emballageretur sikre og guide virksomheden i forhold til de nye regler for producentansvar. Emballageretur har mange års erfaring med håndtering af producentansvar for andre typer af affald.
Der mangler fortsat afklaringer
I den nye bekendtgørelse for registrering og indberetning af emballage, udgivet i marts 2024, defineres, hvornår en virksomhed optræder i rollen som fabrikant, importør eller distributør. Også begrebet ’tilgængeliggørelse’ bliver defineret i bekendtgørelsen.
Men på trods af det fremskredne tidspunkt for virksomhedernes registrerings- og budgetforpligtelse, står det dog stadig uklart på nogle områder, hvornår en emballage kan anses for at være en emballage og dermed skal tilgængeliggøres første gang. I GRAKOM arbejder vi stadig på at få dette endeligt afklaret med relevante myndigheder, og vi forventer at kunne informere mere om dette inden for den næste måned.
GRAKOM anbefaler
GRAKOM anbefaler de af vores medlemmer - der, jf. bekendtgørelsen om registrering og indberetning, vurderer, at de ’tilgængeliggør’ emballage første gang på det danske marked - at iværksætte to konkrete aktiviteter:
Virksomheden melder sig ind i den kollektive ordning Emballageretur i god tid inden deadline for registrering den 31. august 2024 (man kan indmelde sig her). Indmeldelse vil koste 1.500 DKK/år, men dette beløb vil først blive opkrævet i 2025, forventeligt i april-maj 2025.
Hvis det viser sig, formentlig inden for de næste måneder, at virksomheden ikke oppebærer et ansvar, jf. bekendtgørelsen, har Emballageretur meddelt GRAKOM, at virksomheden umiddelbart kan udtræde af ordningen uden omkostninger for virksomheden.
Virksomheden påbegynder allerede nu opgørelse af de forventede mængder af emballage for 2024 fordelt på de materialekategorier, der fremgår af registreringsbekendtgørelsen, således at mængderne kan blive registreret i god tid inden deadline for registrering den 31. august 2024.
Det handler om pap, papir, jernholdige metaller, aluminium, glas, plast, ad- og drikkevarekartoner samt træ.
GRAKOM vil løbende udsende information til medlemskredsen.
Hvis du har behov for yderligere afklaring, er du meget velkommen til at kontakte:
Direktør for ESG & bæredygtig udvikling Carsten Bøg
20123413
eller
Rådgivningschef Per Kaae Hansen
27112414
At introducere emballage på det danske marked betyder:
Det kommer uden tvivl til at få stor betydning for promotionbranchen, da en stor del af danske forhandlere importerer varer fra udenlandske leverandører. Dog skal det siges at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt at tjekke hovedgruppen "Emballage", men f.eks. virksomheder der sælger elektronik og plastbeholdere til mad og drikkevarer allerede er defineret og skal registreres senest 31. august 2024.
CONDA producerer og markedsfører tasker og trolleys i forskellige design og modeller.
Vi repræsenterer også ARCTIC HUNTER som er et meget betydeligt firma i Fjernøsten, specialiseret i rygsække og sportstasker. Taskerne produceres i meget høj kvalitet, mange tasker er i vandtætte materialer og vandtætte lynlåse.
Fabrikken brander tasker med kundelogo v/ 100 stk. Mange designs lagerføres i Fjernøsten, og kan hjemtages på kort tid.
CONDA Supply. c/o Stabrand; Skagerakvej 8, 2150 Frihavnen
Mange mindre og små enkeltmandsvirksomheder i promotionbranchen er stærkt bundet op på indehaveren, hvilket kan give udfordringer, hvis og når du ønsker at sælge din virksomhed. Så når du begynder at overveje at sælge dit livsværk, åbner sig en kompleks verden af økonomiske, strategiske og personlige beslutninger. Salget af en virksomhed indebærer ikke kun at overdrage nøglerne, men kræver en omhyggelig overvejelse af faktorer som økonomisk sundhed, juridiske og skattemæssige aspekter samt opretholdelse af kundeforhold og goodwill.
Salg eller generationsskifte af en mindre enkeltmandsvirksomhed kan være en kompleks, men også spændende proces. At sikre en vellykket overgang kræver omhyggelig planlægning og strategi. Her er nogle gode ideer og vigtige punkter, som kan give inspiration til, hvordan du får taget beslutningen, kommer i gang med processen, og hvordan du kommer frem til en velovervejet strategi, der kan sikre en gnidningsfri overgang til nye ejere.
- Økonomiske overvejelser: Du vil nøje evaluere virksomhedens økonomiske tilstand, herunder indtægter, udgifter, rentabilitet og værdiansættelse. Det kan være klogt at få professionel assistance fra revisorer eller finansielle rådgivere til at gennemgå virksomhedens økonomiske dokumentation.
- Forretningsstrategi: Du vil vurdere, om det er det rigtige tidspunkt at sælge virksomheden på baggrund af den nuværende markeds- og branchetilstand. Du vil også overveje virksomhedens potentiale for vækst og dens konkurrenceposition.
- Juridiske og skattemæssige aspekter: Det er vigtigt at forstå de juridiske og skattemæssige implikationer ved salget af virksomheden. Det kan være nødvendigt med juridisk rådgivning for at sikre, at salget udføres korrekt og effektivt.
- Kundeforhold og goodwill: Du vil vurdere, hvordan salget vil påvirke kundeforholdene og virksomhedens goodwill. Du vil overveje, hvordan du kan sikre en gnidningsfri overgang for kunderne og opretholde virksomhedens omdømme.
- Personlige mål og planer: Du vil også tage dine personlige mål og planer i betragtning. Dette kan omfatte dit ønske om at trække dig tilbage, forfølge andre interesser eller investere i nye ventures.
- Potentielle købere: Endelig vil du undersøge potentielle købere og overveje, hvilken type køber der bedst passer til virksomhedens behov og mål. Dette kan være enkeltpersoner, investorer, konkurrenter eller andre virksomheder.
Her er nogle gode ideer til, hvordan du kan klargøre din virksomhed til salg:
- Forberedelse er nøglen: Start med at gennemgå din virksomheds dokumentation, herunder finansielle optegnelser, kontrakter og aktiver. En velorganiseret virksomhed er mere attraktiv for købere.
- Definer dine mål: Overvej hvad du ønsker at opnå med salget. Er det økonomisk gevinst, fortsat drift under ny ledelse eller noget helt tredje? Klare mål vil vejlede dig igennem processen.
- Byg en stærk online tilstedeværelse: En professionel og informativ hjemmeside kan give potentielle købere et positivt indtryk af din virksomhed. Vis kunder, anmeldelser og resultater for at øge tilliden.
- Synliggør værdien: Identificer og fremhæv de unikke kendetegn, som gør din virksomhed værdifuld. Dette kan være stærke kundepartnerskaber, unikke produkter eller tjenester eller en loyal kundebase.
- Professionel rådgivning: Søg hjælp fra erfarne fagfolk, såsom revisorer, advokater og virksomhedsmæglere. De kan bistå med at evaluere virksomhedens værdi, forhandle med potentielle købere og sikre en glat overgang.
- Markedsfør din virksomhed bredt: Udover online tilstedeværelse, overvej også at annoncere i relevante branchepublikationer, deltage i netværksarrangementer og kontakte potentielle købere direkte.
- Vær åben for forhandlinger: Vær fleksibel og lydhør over for potentielle køberes behov og ønsker. At være åben for forhandlinger kan hjælpe med at opnå en mere tilfredsstillende aftale for begge parter.
- Planlæg en smidig overgang: Efter salget eller generationsskiftet er det vigtigt at sikre en gnidningsløs overgang for både købere og medarbejdere. Dette kan indebære træning, dokumentation og fortsat support.
Men ved at nøje overveje økonomiske, strategiske og personlige aspekter kan du gøre det lettere at tage beslutningen, og med punkterne i denne artikel, kan du danne sig et overblik over hele processen. Ved at bruge disse råd som inspiration til gennemgang og klargøring af virksomheden bliver du klar til at få professionel rådgivning i den sidste del af fasen, og som kan virksomhedsejere skabe den bedst mulige fremtid for virksomheden, og for din personlige fremtid.
Har du kommentarer, erfaringer eller andet du vil bidrage med, er du velkommen til at skrive til os på info@promotioncreator.dk . Vi vil rigtig gerne skrive flere artikler om dette emne.
KOMM Dagen 2024 må du ikke gå glip af. Det er Danmarks vigtigste kommunikationsevent og stedet, hvor hele den danske kommunikationsindustri samles for at hente ny viden og inspiration om vigtige aktuelle emner og tendenser. Det er en dag fyldt med netværk, dialog og muligheder for at møde branchekolleger og samarbejdspartnere.
Den verden, som danske kommunikationsvirksomheder opererer i, ændrer og udvikler sig konstant. På KOMM Dagen dykker vi ned i nogle af de store emner og temaer, der lige nu er med til at forandre vilkårene for at drive kommunikationsvirksomhed.
Du kommer til at gå hjem fyldt op med ny viden og inspiration.
Det garanterer vi.
Ledere og nøglemedarbejdere i kommunikationsindustrien: Du vil møde leverandører til branchen i pauseområdet.
Priser:
Virksomhedsmedlemmer af GRAKOM:
Gratis for én person hvis din virksomhed har mindre end 20 ansatte.
Følgende deltagere koster 850 kr. per person.
Gratis for to personer hvis din virksomhed har mere end 19 ansatte.
Følgende deltagere koster 850 kr. per person
Personlige medlemmer af Dansk Promotion, FESPA Denmark og Creative Club: 850 kr.
KONTAKT OS
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes