KONTAKT OS

HURTIGE LINKS

HAPPY SCROLLING!

Danmarksmesterskabet i car wrapping:

Vinderen blev Filip Sørensen

Tredje gang var lykkens gang for Filip Sørensen fra Profolie, der i weekenden blev Danmarksmester i carwrapping ved World Wide Wrapping Denmark, arrangeret af FESPA Denmark.


1-2-alle gode gange 3.

Da dette års Danmarksmesterskab i car wrapping – eller på dansk: pakke en bil ind i folie – var slut efter to meget intense dage hos Audi i Fredericia, stod Filip Sørensen som nummer 1 på podiet.


Alle gode gange tre kan man sagtens sige, for Filip Sørensen, der til daglig arbejder hos Profolie var med i konkurrencen for første gang for to år siden, hvor han blev nummer tre.

Sidste år blev han nummer to og i år fik han så hevet sejren i land.

”Jeg måtte selvfølgelig prøve igen, når jeg første gang blev nummer tre og sidste år blev nummer to. Jeg tænkte, at det gik den rigtige vej. Og så er det bare enorm sjovt, og man lærer meget og møder samtidig nye mennesker,” siger Filip Sørensen.

Han kan især godt lide den kreative del af konkurrencen, som i år bestod i at indpakke en dåse under temaet Kongeriget Danmark.

”Det handler om at lave det både lækkert og hurtigt, og det er en udfordring, men jeg nåede de ting, jeg havde sat mig for, så jeg var tilfreds.”



To kvinder på 2. og 3. pladsen.

Der var kamp til stregen i konkurrencen, hvor Maria Terp Holt fra BW & Madsen Skilte Reklame blev nummer to og Katrine Clausen fra BSM Reklame blev nummer tre. De har begge været med før. Maria Terp Holt blev Danmarksmester i 2022 og samme år nummer tre ved Verdensmesterskaberne. Katrine Clausen blev nummer tre sidste år og deltog i Europamesterskaberne året før.


Fire ud af de 16 deltagere var kvinder, og der er faktisk en del kvinder blandt skilteteknikerne ude i virksomhederne. En af dem er Katri Bryhl Jønsson, der var med i konkurrencen for første gang. Hun havde tilmeldt sig, fordi hun har en kollega, der var med sidste år.

”Jeg fik at vide, at man lærer en masse, fordi man arbejder under pres, samtidig med, at folk står og kigger på,” siger hun og fortalte, at hun ikke nåede at blive helt færdig under konkurrencen, men det kan sagtens være, at hun vil prøve igen.

Katri Bryhl Jønsson fra Wrapit.dk var med for første gang.

Katri Bryhl Jønsson og Filip Sørensen i gang med den kreative del af konkurrencen, hvor de skulle pakke ind dåse ind med design under temaet: Kongeriget Danmark.

På vej til Verdensmesterskaberne.

Med førstepladsen har Filip Sørensen kvalificeret sig direkte til Verdensmesterskaberne i Amsterdam senere på året. Det er ikke første gang, at han skal rejse ud for at deltage i en wrapping-konkurrence. Sidste år blev han nummer tre i EM i München. Sidste år var han også i Dubai sammen med den forsvarende verdensmester Simon Manley for at deltage i World Wrap Masters Middle East.

”Det var en oplevelse, men der havde jeg lidt udfordringer, fordi vi skulle bruge PPF-beskyttelsesfolie i en del af konkurrencen, og det havde jeg ikke prøvet før,” siger Filip Sørensen.

Næste tur bliver altså så, når han skal til Amsterdam og deltage i verdensmesterskaberne, som foregår ved FESPA Global Print Expo 2024 den 19.-22. marts i Amsterdam.

Deltagernes trøje med sponsorerne bag på.

Niveauet er højt.

De 16 deltagere var i konkurrence både fredag og lørdag, hvor der var indledende heats, semifinale og finale. I løbet af de to dage gik de tre dommere, Jesper Sølager fra Sunwrap, Rikke Madsen Christiansen fra Skilte & Print samt Marie Raun Thøgersen fra GRAKOM var dommere, rundt og kiggede på deltagernes arbejde, mens Ole Solskin som sædvanlig var konferiencer i konkurrencen, der var arrangeret af FESPA Denmark.

Fra Jesper Sølager, der både var dommer i år og sidste år lød det:

”Niveauet er lige så højt som sidste år. Og jeg kan se, at der er nogle af deltagerne, der har udviklet sig gevaldigt og derfor nåede i semifinalen i år. Det er godt at se. Deltagerne udvikler sig meget fagligt af at være med. Man ser fx nogle tricks fra de andre, som man så selv kan prøve af, når man kommer hjem.”

Jesper Sølager har selv tidligere været deltager i konkurrencen, og han var den første dansker, der blev Europamester.  

”Det giver god mening, at det er en der selv har prøvet det og arbejder med det til daglig, der er dommer, for jeg kender presset.

 

Dommer Rikke Madsen Christiansen fra Skilte & Print, konferiencer Ole Solskin, dommer Marie Raun Thøgersen fra GRAKOM, formand for FESPA Denmark Niels Rask fra NS System, dommer Jesper Sølager fra Sunwrap.


Sponsorerne ved World Wide Wrapping Denmark.


Antalis, Hexis, Signcom Denmark, Vikiallo, bakkede op om deltagerne med folie til wrapping, merchandise og produkter til goodiebags.

Formanden for FESPA Denmark, Niels Rask fra NS System, havde leveret t-shirts til deltagerne og skjorter til dommerne.

Rikke Madsen Christiansen havde lavet designet til folien.

Skrevet af

Pia Osbæck Fespa Danmark / GRAKOM

Foto: Michael Brochmann

Nødradio til uventede situationer!

Nødradio til uventede situationer!

Radioen har et robust design med foldeantenne og er lille nok til at den nemt kan få plads i rygsækken. Nødradioen kan modtage FM- og AM-radioer og har en indbygget LED-lampe (lommelygte), indbygget 2000mAh powerbank og tyverialarm.

Når det kommer til radioens batteristrøm, har du fire valgmuligheder: opladning via Krank, via solceller, med ekstra batterier eller via USB-stik. I tilfælde af strømsvigt er det bedst at bruge håndsvinget eller ekstra batterier i tilfælde af at du vil få batteristrømmen op relativt hurtigt. Belastning med håndsvinget/dynamoen i cirka 10 minutter, hvilket giver lidt over en times brug.

Radioen har en USB-udgang, der kan bruges til opladning af radioen men også af andre elektroniske gadgets, f.eks. din telefon eller andre enheder. Ville man nødsituation, bruger du blot den indbyggede tyverialarm i produktet. En stærk og høj lyd lyder samtidig med, at et rødt lys blinker.

 

Kontakt os for yderligere information og priser.

Morten Sørensen

Mobil: +45 40 98 05 07

Mail: morten@ctwo.dk

Fler produkter på www.usb.nu

CREATE YOUR OWN PROFESSIONAL WEBSITE


🔊You wish to create a professional website but don't know where to start?


💹Discover MyEasyWeb, our easy and intuitive website solution conceived for the
promotional products industry!


💻With our tool, create a website that reflects your company's image in record time.

Whether you're a beginner or advanced user, MyEasyWeb is the ideal solution for designing an industry-focused website.


Try MyEasyWeb now and kickstart your online presence in the best possible way!

Export Manager European Sourcing 
0033 6 43 50 98 90
magali@europeansourcing.com    www.europeansourcing.com
European Sourcing Site Agropôle, 47931 Agen Cedex 9, France

Sådan får du afgjort en tvist hurtigt og med lave omkostninger

Har du oplevet, at en kunde uretmæssigt tilbageholder betaling for det, du har leveret?


Situationen medfører ofte en lang og udmarvende diskussion om, hvem der har ret, og alt for ofte oplever vi, at virksomheden opgiver at indkræve et skyldigt beløb, selvom de juridisk set har en god sag. Beslutningen er forståelig, da en retssag bestemt også kan være lang, udmarvende og dyr.

I denne artikel om ”Småsagsprocessen” vil vi gøre opmærksom på, at der i domstolssystemet findes en mulighed for at føre en ”light retssag” kaldet, småsagsprocessen. Her afgøres sager typisk på 2-3 måneder, og sagsomkostningerne er markant lavere end ved en almindelig retssag.

Retten hjælper nemlig parterne med at forberede sagen, og derfor er advokatbistand ikke nødvendigt. På den måde kan mindre virksomheder få en bindende juridisk afgørelse, uden at skulle bekymre sig om at blive pålagt store sagsomkostninger, hvis sagen tabes.

En småsag er defineret ved, at det beløb, som tvisten vedrører, ikke må overstige kr. 50.000. Er beløbet højere, må sagen føres som en almindelig retssag. Det er netop vedtaget, at grænsen skal hæves kr. 100.000. Den nye, højere grænse forventes at træde i kraft 15. juni 2024.

 

Artiklen er skrevet af :

Christoffer Sodemann Chefkonsulent, Cand.merc.jur sodemann@smvdanmark.dk

tlf 32630324

Merino Wool Socks

Get ready to tackle cold conditions with our fully terry, heavy, and robust crew socks. Crafted with care, these socks are designed to keep your feet warm and cozy during chilly weather.

Made with a premium blend of 64% Merino wool, 34% nylon, and 2% lycra, Kingly’s socks offer superior comfort and durability. The Merino wool provides excellent insulation while remaining breathable, keeping your feet dry and comfortable all day long.

Whether you're hitting the slopes, exploring the great outdoors, or simply lounging at home, our Full Crew Socks with Deer design are the perfect companion for your adventures.

Available for orders starting from 250 pairs per design, these socks are ideal for businesses, events, or organizations looking to add a touch of style and functionality to their branded merchandise.

Step into comfort and warmth.

Rekordstort publikum på årets Myvendo Fair

"Årets Myvendo messe har vist, at messen for alvor har slået sig fast som den førende messe i Skandinavien inden for promotion og gaveartikler." Sådan lyder noget af rosen til Myvendo Fair, der fik en stigning i besøgstallet på 16 pct.

Der var samtidig stor interesse for mini-konferencen om AI, som Dansk Promotion havde arrangeret.


Da Myvendo Fair 2024 sluttede, havde et rekordstort publikum lagt vejen forbi. Hele 1.251 besøgende nåede man op på. Det svarer til en vækst på 16 pct. i forhold til året før.

”Der var en fantastisk stemning, og messen summede af liv især på messens første åbningsdag, og vanen tro var antallet af besøgende på andendagen lidt mindre. Det gav mere ro og tid til at fordybe sig i nyheder og produkter hos udstillerne, og det var en fornøjelse at se det store udvalg af promotion produkter, lige fra den billige nøglering til high-end produkter som fx Hugo Boss, Festina ure, Rituals kosmetik samt meget spændende specialprodukter,” siger Ole Larsen, der sammen med Lisbeth Larsen er arrangører af Myvendo Fair.

 

Det var ottende gang, at messen fandt sted og i år var 7 pct. af gæsterne fra Norge, Sverige og Finland. I alt havde messen 130 udstillere fra 14 lande.

Der var flere nye tiltag på messen i år, bl.a. showpoint-området med 25 trendzoner, hvor udstillerne kunne fremvise særlige produkter eller nyheder i en ubemandet udstilling. Et andet nyt tiltag var en minikonference efter lukketid om onsdagen. Her kom omkring 100 deltagere for at høre om kunstig intelligens.

Michael Rying fra Scenes, fortæller om deres nye type bureau, der laver produktpræsentationer med billeder genereret af AI og rigtige produkter.

 

Arrangøren bag minikonferencen var Dansk Promotion, der er et af GRAKOMs fire branchefællesskaber, og oplægget om kunstig intelligens var fra et medlem af et af GRAKOMs andre branchefællesskaber, Creative Club, nemlig en helt ny bureautype, der laver produktpræsentationer med AI.

”Det var en positiv overraskelse, at så mange kom for at høre om, hvordan bureauet Scenes laver lækre produktpræsentationer til en helt anden pris, end hvis man skyder billederne on-location. Og så er det jo dejligt, at et medlem af Creative Club kan inspirere medlemmer af Dansk Promotion og andre fra promotionbranchen om, hvad der sker inden for kunstig intelligens,” siger branchechef i GRAKOM, Michael Brochmann.

Også formand for Dansk Promotion, Vibeke Frydendahl, var tilfreds med både minikonferencen og med messen generelt:

”Det var en super messe og dejligt med så mange udstillere og kollegaer. Dansk Promotions AI-foredrag fik også ros. Jeg talte med flere af deltagerne efterfølgende, og de var blevet meget inspireret.”

Også i år var Dansk Promotion repræsenteret på Myvendo Fair

-med en mobil kaffevogn som sørgede for at udstillerne fik både kaffe og et spørgeskema som indgår i Dansk Promotions årlige temperaturmåling på, hvordan det står til i branchen.


Næste messe er allerede planlagt.

Ole og Lisbeth Larsen fortæller, at næste messe finder sted den 5. og 6. marts 2025.

”Vi regner med at se endnu flere besøgende til Myvendo Fair 2025, og det bliver meget lettere at besøge os begge dage næste år, for i august i år åbner Hotel Odense en ny hotelfløj med 195 nye værelser i nordisk design og med moderne møde- og festlokaler. Vi glæder os allerede rigtig meget.”


Og fra Michael Brochmann lyder det:

"Årets Myvendo messe har vist, at messen for alvor har slået sig fast som den førende messe i Skandinavien inden for promotion og gaveartikler. Messen er årets samlingspunkt for Dansk Promotion og de medlemmer i GRAKOM der har berøring med promotionmarkededet. Både udstillerantallet og besøgstallet vidner om, at promotionsbranchen har det godt, og at interessen fra både ind- og udland for det danske marked er til stede.”

Skrevet af

Pia Osbæck Dansk Promotion / GRAKOM


NYHED!


  • Tiger Cotton Oversize Collection
  • Oversize og Labelfree produkter
  • T-shirts
  • Sweatshirts
  • Hoodies
  • Shorts
  • 11 farver

Økologisk produceret under ordentlige forhold –

fri for skadelig kemi og pesticider

Premium kvalitet, design og komfort.

Certificeret efter de højeste etiske, sociale og miljømæssige standarder i verden.

Køber du Tiger Cotton, så støtter du konvertering til økologisk bomuldsdyrkning.



Neutral.com A/S   Vesterbrogade 149, København V   www.neutral.com   +45 3918 1856   neutral@neutral.com



PYNT OP TIL PÅSKE MED SAGAFORM

Påsken er en smuk højtid med flere helligdage, hvor vi ofte med familie og venner mødes om bordet til påskefrokost, trille æg og til andre hyggelige traditioner.

 

Lad de fine påskeartikler fra Sagaform tilføje en ekstra dimension af elegance til påskebordet og skab en atmosfære af hygge og glæde.

 

FOKUS PÅ DISIGN OG HÅNDVÆRK
De dekorative æggebægre og farverige krukker og duge fra Sagaform sikrer, at påskebordet ser smukt ud, og garanterer holdbarhed og funktionanlitet, så de kan nydes år efter år.

New Wave Danmark A/S

Lyskær 13A , 2730 Herlev

Telefon:   +45 4343 7100

Web:  www.newwave.dk

Udstyr så du kan printe på alt

Kan du virkelig printe på alt?

Ja – hos vikiallo er vi eksperter i hvordan du printer på alt fra glas, metal, læder, plastik og træ til tekstiler og klistermærker. Her kommer 3 pakkeløsninger, der gør dig super fleksibel:

Pakke 1 - DyeSub

En DyeSub-printer både ligner en almindelig skrivebordsprinter. Men det særlige blæk og papir gør at du, med en varmepresse, kan overføre dine print til alle ting af hvid polyester (eks. Tøj eller musemåtter), eller med polyester-coating (som krus, drikkedunke, nøgleringe osv.)

 

Pakke 2 - DTF og DTG

Print direkte på lyse og mørke tekstiler eller transferark. En let måde at kunne lave logoer eller dekorationer på t-shirts, skjorter, poloer, hættetrøjer osv.

 

Pakke 3 - Print & skær

Når du har en maskine der både kan printe på, og skære i, selvklæbende folie har du mulighed for at lave alt fra etiketter og klistermærker, til skilte og dekoration.  

 

Kontakt vikiallo i dag for at høre mere om en pakkeløsning, der kan hjælpe dig i gang.

 

Højaktuelt kursus:

AI baseret grafisk design og kommunikation.

Kom i dybden med avancerede AI-værktøjer, herunder Adobe Firefly, Midjourney, Leonardo.ai og Stable Diffusion.


Du får med kurset de nødvendige færdigheder til, hvordan du kan bruge AI til at skabe nye designs, få hjælp i designprocessen og blive mere effektiv i dit designarbejde.

Du lærer om AI-tekstgenerering, AI-baseret billedredigering og hvordan man laver tekst til billede.

Der er både et kursus den 17. april i København og den 29. april i Aarhus. Begge steder fra kl. 9.00-16.00.

Create your own reflective sticker with the innovative Refloactive product!

Now this is something that’s both practical and fun!

New reflective stickers come in a DIY set to offer you any shape you might need: you can easily create your own sticker and place it wherever it suits you. Reflective protective devices have never been more convenient!

The set includes a sheet of reflective sticker, made with quality 3M reflective tape, a marker and a stencil - basically, everything you need to bring your reflective experience to the next level. Use scissors to cut out the desired shape and stick it to an exposed surface: clothing, sports equipment, etc. This unique product is only available by email request. To order reflective stickers wrapped in your company logo, simply get in touch with our sales team!

Refloactive LLC, Fordonska 40, 85-719 Bydgoszcz, Polen   |  VAT. PL554 293 26 13  |  office@refloactive.com


KOMM Dagen 25. april 2024 må du ikke gå glip af.

Det er Danmarks vigtigste kommunikationsevent og stedet, hvor hele den danske kommunikationsindustri samles for at hente ny viden og inspiration om vigtige aktuelle emner og tendenser.

KOMM Dagen 2024 må du ikke gå glip af. Det er Danmarks vigtigste kommunikationsevent og stedet, hvor hele den danske kommunikationsindustri samles for at hente ny viden og inspiration om vigtige aktuelle emner og tendenser. Det er en dag fyldt med netværk, dialog og muligheder for at møde branchekolleger og samarbejdspartnere.

Den verden, som danske kommunikationsvirksomheder opererer i, ændrer og udvikler sig konstant. På KOMM Dagen dykker vi ned i nogle af de store emner og temaer, der lige nu er med til at forandre vilkårene for at drive kommunikationsvirksomhed.

  • Mød og lad dig inspirere af virksomheder som Danish Crown, TV2, IBM, Aarhus Universitet, Cognito Digital, Lasertryk, NS System og JEF.
  • Vær med, når vi stiller skarpt på dansk økonomi lige nu og hvordan det påvirker vækstmulighederne i kommunikationsindustrien.
  • Bliv klogere på kunstig intelligens og lær, hvordan AI kan blive til god forretning i kommunikationsindustrien fra virksomheder, der arbejder med AI til hverdag.
  • Lyt med, når fremtidsforskningen gør os klogere på fremtidens arbejdsliv set i lyset af AI og de nye teknologier.

Du kommer til at gå hjem fyldt op med ny viden og inspiration.

Det garanterer vi.

Målgruppe

Ledere og nøglemedarbejdere i kommunikationsindustrien: Du vil møde leverandører til branchen i pauseområdet.

Priser:
Virksomhedsmedlemmer af GRAKOM:
Gratis for én person hvis din virksomhed har mindre end 20 ansatte.
Følgende deltagere koster 850 kr. per person.


Gratis for to personer hvis din virksomhed har mere end 19 ansatte.
Følgende deltagere koster 850 kr. per person


Personlige medlemmer af Dansk Promotion, FESPA Denmark og Creative Club: 850 kr.

KOMM Dagen 2024 bliver sponseret af:

Charlotte F. Grønnegaard

Tidsløs elegance i over 15 år

Nogle ting går aldrig af mode, og den ikoniske poloshirt er essensen af klassisk elegance. Fra sin oprindelse som et stykke tøj først båret af mandlige polospillere i det 19. århundrede har poloshirten udviklet sig til at være en alsidig og stilfuld klassiker, og hos TEE JAYS har vores Luxury Stretch Polo, Style 1405, været en favorit i mere end 15 år.


I årevis har vi stræbt efter at lave markedets bedste poloshirts, baseret på betydningsfulde detaljer, kompromisløs komfort og materialer af høj kvalitet i et klassisk design og pasform, både til mænd og kvinder.

 

Vores Luxury Stretch Polo, repræsenterer det ypperste inden for poloshirts. Lavet af økologisk bomuld/elastan-væv sikrer den maksimal komfort og en fantastisk, tilpasset pasform. Snittet kombineret med mini-piqué med stræk og den fladstrikkede krave med elastan gør denne luksuspolo til en klar favorit.

 

Med over 15 år i vores kollektion, har Luxury Stretch Polo, bevist sin plads som en trofast følgesvend gennem tiden.

 

Vælg tidløs elegance. Vælg vores Luxury Stretch Polo.

Kontakt: +45 9817 6777         www.teejays.com/dk/           info@teejays.dk

Den er stor, det er en tumbler, det er TANA!

Det store hit fra USA. Nu tilgængelig i Europa via XD Connects.

Selvfølgelig er den lavet af genanvendt plast, så TANA har en reduceret miljøpåvirkning. Den store kapacitet (900 ml) gør det til en leg at holde sig hydreret hele dagen. Størrelsen (24 cm i højden) giver dig en god reklameplads til dit logo eller budskab. Designet til brug "hele dagen, hver dag og overalt". Det er denne sæsons foretrukne tumbler.

 

Tana har lavere miljøpåvirkning

- Samlet genanvendt materiale: 80% baseret på den samlede vægt.

- I gaveæske af FSC®-certificeret kraftpapir.

 

Tana har et smart låg med tre positioner:

- En spildsikker sugerørsåbning.

- En drikketud.

- Et helt lukket låg.

 

Tana er et fantastisk tumbler, der kan bruges hele dagen, hver dag og overalt!

- I fitnesscentret.

- På kontoret.

- I bilen og meget mere.


XD Connects / Promotion Line ApS

www.xdconnects.com/da-dk/

denmark@xdconnects.com

f.mathiesen@xdconnects.com

+45 70 23 11 88

J.Larsen@xdconnects.com

+45 31 18 82 40

LØBESÆSON MED NEW WAVE

- ET GODT VALG

Tag løbeoplevelserne til det næste niveau med New Waves mange eksklusive artikler – lige løbetee, tights, jakker, løbesko og mange andre uundværlige assecories.

Få den perfekte balance mellem komfort og præstation med vores innovative løbetøj og -sko, der er produceret af lette og åndbare materialer, der giver den ultimative følelse af lethed og bevægelsesfrihed og uden at gå på kompromis med funktionalitet og praktik.

 

EN GRØN FREMTID

Vi værner om vores planet ved at vælge bæredygtige materialer og produktionsmetoder, så man kan føle dig godt tilpas med sin investering i både egen præstation og miljøet.

New Wave Danmark A/S

Lyskær 13A    2730 Herlev

Telefon: +45 4343 7100

Web: www.newwave.dk

Helping Hand for gardening & maintenance


Springtime is coming and you are there for any kind of jobs in the garden, household or at work with our innovative, useful, visible and long-term promotional product made in Europe – our foam kneeler.

THE kneeler from the Business Seat range is putting you very comfortably in the front row. Made of soft closed cell PE foam, insulating and water resistant with a special 30 mm thick hollow profile offers you best kneeling comfort. Ideally branded with an 1c print on it and certainly including a comfortable carrying handle.

 

Furthermore, the Kneeling pads range with full color imprint are made of water-resistant PE Foam and offering a high kneeling comfort combined with a textile cover to broadcast the promotional message out.

 

No matter if rectangular, round, heart shaped or foldable, hollow profile or flat profile - the choice is given as well for the variants of color tones.


Promowolsch GmbH & Co. KG, Grüner Weg 25, D-59590 Geseke | www.foamworld.promowolsch.de  |  www.promowolsch.de

info@promowolsch.de


L-Shop-Team Danmark     |     Borupvang 3     |     2750 Ballerup     |     +45 41 11 48 13


Sustainability not only written, but also lived.

For sustainable development, it is important for uma to take a holistic view of the three components of economy, ecology and social responsibility.


In co-operation with Climate Partner, the company location in Fischerbach is 100% climate-neutral - this also applies to the finishing of all uma writing instruments. The unavoidable emissions are offset by compensation payments to climate protection projects - uma is consciously investing in its home country.


- emissions totaling 6,227,427 kg of CO2 offset to date

- 100% climate-neutral refinement in Fischerbach

- 40 product series that are manufactured, finished, and delivered in a climate-neutral way

- Climate-neutral Company since 2019


Kontakt: +49 7832 70736  | l.neumaier@uma-pen.com | www.uma-pen.com

SPECIALDESIGN PÅ ALLE FORMER FOR TILBEHØR TIL FIRMATØJ OG UNIFORMER

INHOUSE  design

Vi kender vores produkter og derfor kan vi hjælpe dig med at vælge den rigtige logoløsning,

Alle reklameprodukter sender et budskab og det er vigtigt at dine kunders budskab matcher reklameproduktet, både i pris og kvalitet. Skal din kunde bruge slips og tørklæder, badges til påsyning, logopins, slipseklemmer, lanyards, nøgleringe, bælter eller er det et helt specielt produkt der endnu ikke findes, så spørger du bare her hos os.

 

KONCEPT DESIGN

Vi hjælper meget gerne på del-opgaver, eller på en komplet design opgave.

Uanset om konceptet er en samlet løsning på tilbehør og accessories til en uniform, eller det er en samlet løsning til et event, så samler vi trådene, og løser opgaven struktureret og til tiden.

ADVERTIES online brochure giver dig et godt overblik over hvilke produkter vi kan levere til dig, i dine kunders eget design.

LOGObrands  | Skovstien 3  | 8800 Viborg  | www.logobrands.dk  |  logobrands@logobrands.dk  | +45 4018 2529

Tasker kan customises med kundebranding og indpakning.

CONDA producerer i eget regi ARCTIC DESIGN en serie skindtasker produceres bæredygtigt og økologisk.


CONDA producerer og markedsfører tasker og trolleys i forskellige design og modeller.

Vi repræsenterer også ARCTIC HUNTER som er et meget betydeligt firma i Fjernøsten, specialiseret i rygsække og sportstasker. Taskerne produceres i meget høj kvalitet, mange tasker er i vandtætte materialer og vandtætte lynlåse.

Fabrikken brander tasker med kundelogo v/ 100 stk. Mange designs lagerføres i Fjernøsten, og kan hjemtages på kort tid.

 

CONDA Supply. c/o Stabrand; Skagerakvej 8, 2150 Frihavnen

MYVENDO FAIR ER GODT FOR NORDEN

Årets udgave af Myvendo Fair i Odense, Danmark, var om muligt bedre end tidligere messer. Myvendo Fair er uden tvivl den bedste messe i Norden og det har messen været det i flere år.

Skrevet af

Kjell Harbom

mangeårig besøgende på Myvendo

Tricket er, at Lisbeth og Ole Larsen hvert år formår at finpudse konceptet lidt til det bedre.

Det skaber spænding - hvad har de fundet på i år? Der var 130 udstillere, hvilket er maksimum for lokalet, som betød, at man måtte lukke for flere udstillere.

Messen får et mere internationalt præg for hvert år. Jeg tæller 20 tyske udstillere og en stor mængde svenske virksomheder og selvfølgelig danske udstillere, plus et antal udstillere fra andre lande som f.eks. Polen.

 

En værdsat funktion var katalogbaren ved ind- eller udtjekningen. Udstillerne havde lagt deres kataloger på display ved receptionen, hvor besøgende kunne tage de kataloger, de ønskede. Det mest almindelige var at tage dem, når man forlod messen for at undgå at slæbe dem rundt hele dagen. En tilbagevendende og meget værdsat del af messen er det lille "torv" med kurve med prøver, som hver leverandør sørger for at fylde op, og hvor besøgende kan tage de prøver, de er interesserede i.

 

Nyt i år var, at man havde beklædt væggene i hallen med sort afdækning. Det får standene til at fremstå meget bedre, man undgår at se messehallens grå vægge med bjælker, kabler, ventilation osv., som forstyrrer helhedsindtrykket, enkelt men smart løsning.
I kaffebaren med borde og stole, kan folk sidde og holde møder. Her træffer man mange gange hinanden spontant.
Man bliver glad, når man træder ind i hallen, og i midtergangen, hvor kaffebaren lå, var der flere podier "Show Points", hvor udstillerne fik mulighed for at fremvise et produkt eller to. Det viste sig at være en god måde at få folk til standen på. Talte med flere udstillere, der fortalte, at folk kom ind på standen og åbnede samtalen om de produkter, de havde set på "Show Point". En smart måde at tiltrække folk til sin stand og smart af messearrangøren.

 

En udstiller (svensk) sagde: - "Det er mærkeligt, når man træder over tærsklen til Elmia, tænker man, hvordan skal jeg klare at stå her i to dage, når jeg kommer her, er første tanke, hvor sjovt det her skal blive" - slut citat.

Dansk "hygge" er svær at slå, men det er helt klart muligt at øge hyggefaktoren på Elmia.

En anerkendelse til Lisbeth og Ole Larsen, som formår at få det hyggelige med på Myvendo Fair.