KONTAKT OS

HURTIGE LINKS

Skal du med til Skandinaviens største messe for promotion produkter?

Den 6. og 7. marts slår Myvendo Fair igen dørene op for Skandinaviens største promotionmesse i Odense Congress Center.


Du kan glæde dig til 6000 m2 fyldt med ikke mindre en 130 udstillere, fra 14 lande. Messen viser alt, hvad du kan tænke dig til inden for branding, påsætning af logo, firmajulegaver, merchandise og teknik til skilte, tekstiltryk og broderi.

Der er gratis adgang til messen som er en lukket fagmesse, for producenter og forhandlere af promotion produkter.


Fra 4.000 pallepladser til 12.000 pallepladser.

TEE JAYS øger lagerkapacitet med 6.000 ekstra kvadratmeter


I en imponerende strategisk opgradering har TEE JAYS udvidet deres lagerfaciliteter fra 4.000 til 12.000 pallepladser. Med tilføjelsen af 6.000 ekstra kvadratmeter markerer denne udvidelse en betydelig stigning i virksomhedens tilstedeværelse på det skandinaviske og europæiske marked.

 Den nye bygning, der tages i brug fra februar 2024, er dedikeret til modtagelse af varer og byder på imponerende bulk opbevaring til intet mindre end 8.000 paller. Samtidig fortsætter deres eksisterende lager med at være epicentret for afsendelse, hvilket giver en mere effektiv og strømlinet logistikproces.

 

Denne omfattende omstrukturering markerer en vigtig milepæl i TEE JAYS’ bestræbelser på at skabe en langt mere effektiv og strømlinet logistikproces.

 

Langsigtet investering

Den nye lagerbygning er udstyret med solenergi, hvilket sikrer optimal drift og understreger TEE JAYS' engagement i mere miljøvenlige praksisser. Denne investering i bæredygtighed afspejler virksomhedens ansvarlige tilgang til forretningsdrift.

Kontakt: +45 9817 6777         www.teejays.com/dk/           info@teejays.dk

Besøg Myvendo Fair 2024 og bliv klogere på
AI og salg.

Fuldt reflekterende BEANIE med varme og sikkerhed

Opfrisk dit vinterlook med vores nyeste kollektion af fuldt reflekterende, vinterklare beanies.

Den reflekterende overflade giver ekstra synlighed i mørket og gør den til et „must-have” i din vintergarderobe.

Designet for at du kan holde varmen, og  samtidig har vores beanie førsteklasses reflekterende materiale. Det gør den perfekt til udendørs aktiviteter. Refleks beanies  er lavet af et mix af akryl og reflekterende garn, med en polar fleece foring for ekstra varme og komfort. Letvægt og elastisk, Reflektive beanies kommer i én størrelse, der passer til alle voksne. I dagslys ser farven ud som sort eller mørkegrå, men forvandler sig til en forbløffende sølvfarve, når den reflekterer lys.

Refloactive LLC, Fordonska 40, 85-719 Bydgoszcz, Polen   |  VAT. PL554 293 26 13  |  office@refloactive.com


NYHED!


  • Tiger Cotton Oversize Collection
  • Oversize og Labelfree produkter
  • T-shirts
  • Sweatshirts
  • Hoodies
  • Shorts
  • 11 farver

Økologisk produceret under ordentlige forhold – fri for skadelig kemi og pesticider

Premium kvalitet, design og komfort.

Certificeret efter de højeste etiske, sociale og miljømæssige standarder i verden.

Køber du Tiger Cotton, så støtter du konvertering til økologisk bomuldsdyrkning.



Neutral.com A/S   Vesterbrogade 149, København V   www.neutral.com   +45 3918 1856   neutral@neutral.com



Idé House of Brands gør det, som alle taler om, men ingen gør.

Fra den 31. januar til den 4. februar var jeg i Beitostølen, Norge. Det ligger fire timers kørsel nordnordvest for Oslo, lige syd for Jotunheimen, Norges højeste bjerg.

Her holdt Idé House of Brands deres årlige kickoff, for 28. gang dog med pause under pandemiårene.


Skrevet af

Kjell Harbom

Da vi ankom til hotellet, blev vi mødt af en gigantisk portal med Idé-logoet, og hotellets facade mod indgangen var klædt i bannere med "Velkommen til Idé".

I hotellets lobby blev man mødt af roll-ups fra Idé, og deres leverandører. På bordene i restauranten var der Idé-logo på servietterne, bordflagene, og endda i den lille kop med tandstikker var der en tandstik med et lille Idé-logo på.

Personalet hos Idé, som nu tæller 215 personer, var også brandet med "Idé Stavanger", "Idé Trondheim" eller "Idé Island" osv.

 

Dette er præcis, hvad branchen ønsker, at vores slutkunder skal gøre! Udleve deres brand til fulde med profilprodukter.

Dette er styrken ved profilprodukterne.

Forhandlerne er meget dygtige til at fortælle dette til slutkunden og sælge konceptet, tanker og ideer, men ikke altid lige dygtige til at være foregangsmænd.

Hvilke signaler sender det?

Bare se på vores Svenske messer og events. Meget få udstillere er profilerede, og endnu færre besøgende er det. Hvilken branche er det vi arbejder i?

  

Den formelle del af kickoff bestod af cirka 30 stationer, der blev bemandet af de respektive leverandører, og personalet blev opdelt i 20 grupper, der gik fra station til station i 30-minutters sessioner. Disciplinen var imponerende; der var aldrig mere end et maksimum på 1 minuts forsinkelse for nogen gruppe, når de flyttede sig mellem stationerne, som ikke alle lå i samme lokale, end ikke på samme etage.

Man fyldte den øvrige tid med fritidsaktiviteter, hvoraf nogle var tænkt til at være på fjeldet, men der var snestorm, så udendørsaktiviteterne måtte flyttes indendørs.



Til lørdagens middag valgte personalet at overraske Lasse Lauritzen ved at fejre hans 70-års fødselsdag, som egentlig falder den 20. februar. Der var mange smukke taler, ikke et øje var tørt, og der var gaver og optræden.

Undertegnede benyttede lejligheden til at uddele en ny pris: Nordens bedste Profilforhandler 2023.

Når man omsætter for 760 millioner NOK svarende til 748 SEK på et marked med ca. 25 millioner indbyggere, så er man nok den bedste, og Lasse var godt tilfreds med denne titel. Tillykke til Idé House of Brands og tillykke til Lasse Lauritzen.

Slips og Chokolade?Mød os på Myvendo Fair, stand 4112


Kender du vores kataloger?


Ved du at vi har 3 online kataloger som du kan bruge i dit daglige arbejde?

Klik på katalogerne og se hvad vi kan hjælpe dig med. Når du har åbnet katalogerne kan du downloade dem som pdf.


LOGObrands  | Skovstien 3  | 8800 Viborg  | www.logobrands.dk  |  logobrands@logobrands.dk  | +45 4018 2529

Hos Brickstone tror vi på, at professionelt tøj er mere end bare et funktionelt beklædningsgenstand.

Det er en kraftfuld erklæring om din professionalisme og en reflektion af den lidenskab, som du udfører dit arbejde med.

Hos Brickstone kombinerer vi bæredygtig produktion, optimal komfort og et stilfuldt udseende.

Skab et unikt look til dit arbejdstøj med Brickstone. Opdag vores udvalg af muligheder og lad din personlighed skille sig ud på arbejdspladsen. Bliv inspireret og efterlad et varigt indtryk.


Fortæl os om dine ideer, og vi vil finde den rette leverandør og få tingene til at ske. Du kan sende din forespørgsel til arjen@araco.nl.

Araco International  |  Jaargetijdenweg 90  |  7532 SX Enschede

Arjen Smit  |  arjen@araco.nl  |  +31611145922  |  +534809616

Branchen som

ikke eksisterer,

skal måske

forblive usynlig?

Kort før min tur til PSI i Düsseldorf, sad jeg på et hotelværelse i Stockholm, og så lidt fjernsyn.

I vejrudsigten fortæller meteorolog Holmqvist, at temperaturen et sted i det nordlige Norrland er steget fra -43 til -1 på 24 timer, og at temperaturen steg hele 17 grader på en time.

I lang tid tænkte jeg over, hvad han sagde.

Hvad betød det?

At det skyldtes den globale opvarmning havde han jo allerede sagt.

Men hvad betyder det for profilbranchen,  som en del af Miljøbevægelsen kalder CPC-branchen (Cheep Plastic Crap Industry)?


Når nogle indenfor Miljøbevægelsen kræver, at disse gratisprodukter skal forbydes, er det måske kun et spørgsmål om tid, og hvad så?

Hvad svarer vi igen med?

Har vi overhovedet forberedt et svar? Eller vil vi blive lige så overraskede som Ukraine, da de russiske styrker bare rullede ind i landet. Ukraine havde et forsvar at mobilisere, det har profilbranchen ikke, så vidt jeg ved.


Miljøbevægelserne er meget dygtige til lobbyarbejde, og de plejer at få de fleste af deres mærkesager igennem.

De har allerede masser af argumenter, men har ikke rigtig fundet profilbranchen og i stedet angriber de slutkunden.
Vi har ikke set så meget af det i Danmark og Sverige endnu, men i Europa popper det op med sådanne rapporter.


Hvem husker ikke, da den franske miljøbevægelse gik efter cykelløbet Tour de France` helt urimelige måde at distribuere promotion artikler på, med det resultat at løbsledelsen forbød at dele reklameprodukter ud til publikum, som stod langs vejen og ventede på rytterne.


Senere gik miljøbevægelsen efter Den Olympiske Komité og fik dem til at love, at noget lignende ikke skulle ske ved OL i Paris 2024. Dette skal være de første "Grønne OL". Sponsorer skal tænke over, hvad de deler ud, hvordan de deler ud, og til hvem de deler reklameprodukter ud.


Eller McDonald's om plastik sugerør og plastikemballage, selv balloner til børnene, som end ikke var af plastik, men naturgummi eller latex har været direkte under angreb, og  McDonald's Sverige tør ikke genindføre balloner, selvom miljøspørgsmålet er blevet afklaret.


Vi husker alle, hvor hårdt det ramte branchen, da lægemiddelindustrien udelukkede profilprodukter. I USA taler man stadig om det.

Politikerne i EU-Parlamentet eller politikere i de nationale parlamenter sidder ikke selv og opfinder nye love og forordninger. Det er lobbyisterne, der presser på, på vegne af organisationer med meget forskellige dagsordener, og den stærkeste af dem alle er Miljøbevægelsen, tæt fulgt af forsvarsindustrien. Der er selvfølgelig "modlobbyister" f.eks. som Fredsbevægelsen, men det synes som om de ikke står nær så stærkt.


Alle brancher er på den ene eller anden måde med i spillet undtagen "Branchen som ikke eksisterer". Fordi ingen i branchen har forberedt sig på sådan et angreb på branchen, så kan jeg mene, at det måske trods alt er godt, at "Branchen som ikke eksisterer", ikke eksisterer?


Skrevet af

Kjell Harbom


Euro Eco Cotton Socks

Kingly's Euro Eco Cotton Socks fremstår som et alsidigt valg, når du leder efter prisrigtige og bæredygtige reklameprodukter.

Denne bomuld leveres af certificerede leverandører inden for EU, hvilket sikrer økonomisk levedygtighed og en forpligtelse til bæredygtighed.

Det, at vi overholdeler OEKO TEX-standarden garanterer, at vores konventionelle bomuld er sikker, selv for sart babyhud, hvilket giver dig og dine kunder ro i sindet.

Oplev suveræn komfort med vores ekstra bløde, for-krympede bomuld, forarbejdet med ekstra blødgøringsmiddel for en endnu blødere kvalitet. Dine sokker vil vare meget længere med korrekt pleje. Integrering af Polygiene antimikrobielle sølvsalte betyder færre vaske, hyppigere brug og effektiv lugtforebyggelse, hvilket holder dine sokker friske i længere tid.

 

Du kan få mere ”pang” i dit design ved at tilføje et neon touch til dine specialdesignede sokker. Se mere på www.wearekingly.com eller kontakt os på service@wearekingly.com.

CtwoProducts

- Din Garanti for Kvalitet og Innovation i Over 20 År!

Velkommen til Ctwo Products. Vi er stolte over at være repræsenteret i hele Skandinavien med et solidt forhandlernetværk, der udgør kernen af vores succes.


Vi er kendt for vores enestående service, banebrydende design, løbende innovation og urokkelige kvalitet. Hos Ctwo Products er vores produkter skabt til at imødekomme dine behov og forventninger på det højeste niveau.

Vores hovedkontor som ligger i smukke Malmö er hjertet af vores operationer, hvor vi samler alle nøglefunktioner under ét tag.

Fra grafisk design til ordrebehandling og produktion af miljøvenlige mussemåtter og pudseklude, vi har det hele.

I Danmark har vi lokal tilstedeværelse med Morten Sørensen, en erfaren salgschef/partner hos Ctwo Products. Det gør vores evne til at betjene dig endnu bedre.


Vi har også de nære at være eksklusive distributører af Spranz's komplette sortiment i Danmark. Dette tyske firma, grundlagt i 1965, deler vores passion for kvalitet og traditioner.

CtwoProducts er ikke kun en leverandør - vi er din dedikerede partner, der bringer kvalitet og innovation til dine forretningsbehov. Vi ser optimistisk påfremtiden og glæder os til at samarbejde med dig og alle vores forhandlere i Danmark og Skandinavien.

Besøg os påMyvendofair 2024, stand 5708, og lad os tage en snak om dine behov og ønsker.

Tag et kig på vores produkter og historie på www.ctwo.se .

Vi er klar til at indtage vores plads på det danske marked sammen med dig!

Oplad din telefon sikkert, hvor end du er!

Udstyret med en Sync stop-funktion (datablokering) for at forhindre utilsigtet dataoverførsel, når du oplader din enhed via en offentlig ladestation eller i en andens computer. Datablokering opnår dette ved at blokere datatransmission og kun lade strøm passere.

Kablet eliminerer derfor risikoen for malwareinstallation og datatyveri såsom identitetstyveri.

 

Kontakt os for yderligere information og priser.

Morten Sørensen

Mobil: +45 40 98 05 07

Mail: morten@ctwo.dk

 

Fler produkter på usb.nu

Vinkende reklamer ved fodbold EM 2024

Fodbold-EM nærmer sig, og du er der med vores innovative, nyttige, synlige og vedvarende reklameprodukter, fremstillet i Europa - vores skumviftende hænder.

Viftende handsker, der på oversiden er dækket af blød tekstil, på skumoverfladen  giver mulighed for fuldfarve dye sublimation-print på hele overfladen. Yderligere serigrafi er helt klart muligt på bagsiden. Med en tykkelse på 28 mm og plads til din egen hånd er handsken behagelig i brug

 

En anden mulighed er viftende handsker med serigrafi på én eller begge sider. Konturerne printes samtidig med motivet. Ved ensfarvet tryk printes konturerne i samme farve som motivet. Tryk i nærheden af PMS-farve er muligt, hvis det er teknisk muligt. Med en tykkelse på 28 mm og plads til din egen hånd er handsken behagelig i brug.


Der er forskellige modeller tilgængelige til at sprede reklamebudskabet, uanset om det er hånd- eller motivformet, og uanset hvilken slags reklamebudskab du ønsker at sprede - valget er let, med de mange muligheder for forskellige farvetoner.


Promowolsch GmbH & Co. KG, Grüner Weg 25, D-59590 Geseke | www.foamworld.promowolsch.de  |  www.promowolsch.de

info@promowolsch.de

L-SHOP-TEAM - Januar 2024

Ændring i ejerskabet

– men L-SHOP-TEAM forbliver familieejet

L-SHOP-TEAM har været en familieejet virksomhed, lige siden grundlæggelsen i 1981.

generation.

L-SHOP-TEAM har været en familieejet virksomhed, lige siden grundlæggelsen i 1981.

For 10 år siden overlod grundlæggerne Armin Emmerich og Holger Jolitz tillidsfuldt deres ejerandele til deres børn Björn Emmerich, Andrea Herrmann (født Jolitz) og Kristin Rademacher (født Jolitz). Hermed gav de familievirksomhedens stafet videre til 2. generation.

Siden november 2020 har Björn Emmerich og Andrea Herrmann udgjort ledelsen i L SHOP TEAM, sammen med Stefan Schenk, der har ledet virksomheden i mange år.

 

For at fortsætte med succes kræves der altid mod til forandring.

Björn Emmerich har, som administrerende direktør, haft afgørende betydning for planlægningen og gennemførelsen af L-SHOP-TEAMs flytning fra Dortmund til Unna. Dette store projekt er nu afsluttet og dette har skabt betingelserne for Björn Emmerich til at skille sig af med sine ejerandele. Et stort skridt, der længe har været planlagt og overvejet af Björn Emmerich, men som kræver den rette tid og de rigtige rammebetingelser for at blive realiseret. Björn Emmerich fandt det vigtigt at forblive ejer og aktionær, indtil flytningen var vel overstået – en flytning, der udgør en af de støreste milepæle i L-SHOPs historie.

 

Søstrene Andrea Herrmann og Kristin Rademacher overtager Björn Emmerichs ejerandele.

"Vi er stolte af at have fundet en løsning på det rette tidspunkt for at fortsætte L-SHOP-TEAM som en familievirksomhed ", understreger ejerne Andrea Herrmann og Kristin Rademacher, der overtager ejerskabet af L-SHOP-TEAM som et søskende-par med motivation og lidenskab. Samtidig indtræder Kristin Rademacher i ledelsen.

Kristin Rademacher har været ansat i indkøb hos L-SHOP-TEAM siden november 2020, har udviklet kategoristyringen, bidraget til sortiments- og mærkeudviklinger samt multi-channel-udvidelser. Kristin Rrademacher kommer med en langvarig erfaring inden for bæredygtighed og CSR. Med hendes indtræden i ledelsen understreger L-SHOP-TEAM, hvor vigtige disse aktuelle emner er for virksomheden. Kristin Rademacher vil lede den strategiske udvikling af disse områder.


Björn Emmerich vil fortsætte sit arbejde uændret, men nu som ansat administrerende direktør.

"Vi ser frem til at arbejde sammen som et team på fire i ledelsen og er glade for at supplere hinanden med vores evner og kompetencer", siger Andrea Herrmann. "Vi er alle sammen sikre på, at vi har lagt grundlaget for en fortsat succesfuld virksomhedsudvikling", tilføjer Björn Emmerich.

 

Begge L-SHOP-TEAMs oprindelige stiftere, Armin Emmerich og Holger Jolitz, vil fortsat stå til rådighed for virksomheden med deres erfaring i bestyrelsen.


L-Shop-Team Danmark     |     Borupvang 3     |     2750 Ballerup     |     +45 41 11 48 13


Ser godt ud og føles godt!


Oplev den nye generation af uma RECYCLE PET KUGLEPEN-serien.

Nu går de succesfulde uma-modeller går ind i næste runde og imponerer med en helt ny fornemmelse.


Mærkbart anderledes - oplev selv, hvor behagelig bæredygtighed kan være.

rPET-materialet, der består af 100% PET-flasker, danner grundlaget for hele serien. Med tilføjelsen af en høj kvalitet soft-touch overflade er denne bæredygtige kombination ikke kun miljøvenlig, men tilbyder også dig en behagelig skriveoplevelse og sikrer et særligt godt greb. Den bløde penne krop passer perfekt i hånden, og clipsen skaber en skinnende kontrast til det matte soft-touch look.

Med den indbyggede uma-patron tilbyder uma dig ubesværet skrivning og supplerer sortimentet med i alt 19 farver.

Dette gør den 100% klimaneutrale pen, fremstillet i Europa, lige så innovativt som den er unikt.

Kontakt: +49 7832 70736  | l.neumaier@uma-pen.com | www.uma-pen.com

Gør en forskel med dit budskab på vores tekstiler der har en lavere miljøpåvirkning.

Får du spørgsmål om merchandise til en særlig begivenhed, hvor en lavere miljøpåvirkning er obligatorisk? Har du brug for et tekstilsortiment, der understøtter din virksomheds identitet? Er du på udkig efter en cool sweater til alle dine medarbejdere til en teambuilding-session?

- 100% bomuld (50% genanvendt-50% økologisk)

- 340 GSM

- Afslappet pasform

- Størrelser: XXS - 5XL

- Anbefalede trykteknikker: Digital transfer, screen transfer, broderi

Iqoniq venter på din personlige dekoration eller branding, uanset hvad behovet er.

Den afrivelige størrelsesetiket i nakken er placeret forskudt fra midten, hvilket giver absolut designfrihed.

Med en hurtigt voksende kollektion og dekorationsteknikker til flotte design, er Iqoniq dit bedste valg.

 

Vores bedste billeder i februar: Zion og Denali

Klassiske sweatre med rund hals, men med én forskel mellem de to.

Zion-farverne er åbenhjertige og klare og giver gode muligheder for, at brandlogoer kan skinne.

Denali-farverne kommer fra brugen af genanvendt farvet bomuld. En meget anderledes, men lige så smuk baggrund for dit firmalogo eller din kampagne.

Nyt fra SMV Danmark:

Resultat af en dom fra EU-domstolen

Loven er et resultat af en dom fra EU-domstolen, der pålægger virksomhederne at oprette systemer til registrering af de ansattes arbejdstid for at sikre overholdelsen af arbejdstidsdirektivets regler om hvile og maksimal 48 timers ugentlig arbejdstid.


Der er metodefrihed til, hvordan man gør dette, blot systemet kan sikre overholdelsen af direktivets regler og systemet er objektivt, pålideligt og tilgængeligt for medarbejderne, så de kan kontrollere deres arbejdstid.


Beskæftigelsesministeriet har bekræftet, at pligten til at registrere arbejdstiden udelukkende omfatter den samlede daglige arbejdstid. Der er altså ikke en pligt til at registrere arbejdstidens start- og sluttidspunkt.

Undtagelser fra registreringspligten:

Der er mulighed for at undtage visse medarbejdere fra registreringspligten. Det gælder for medarbejdere, hvis arbejdstids længde på grund af særlige træk ikke kan måles eller fastsættes på forhånd, medarbejdere med ledelsesfunktioner eller hvis medarbejderen selv kan tilrettelægge sin arbejdstid eller kan træffe selvstændige beslutninger.

Det vil altid være en konkret vurdering af det enkelte ansættelsesforhold. bl.a. om medarbejderen har en betydelig frihed til at fastsætte sin egen arbejdstid.

De ovennævnte medarbejdere er undtaget kravet om registrering af arbejdstiden, hvis de er undtaget fra reglerne om hviletid i hviletidsbekendtgørelsen.

For at være undtaget fra registreringspligten skal det fremgå af ansættelseskontrakten.




Loven træder i kraft den 1. juli 2024.

Jeppe Rosenmejer

Chefjurist, cand.jur., LL.M.

rosenmejer@SMVdanmark.dk

tlf +45 32 63 03 11

Læs mere om Jeppe Rosenmejer

ORREFORS JERNVERK OSTEKNIVESÆT, 4-PAK


4 lækre osteknive, som er perfekt til en dejlig afslutning på en middag.


Knivene er fremstillet i sort, hårdt stål med håndtag i elegant akacietræ. Sættet indeholder forskellige knive til hårde og bløde oste.

Dette stilfulde ostesæt vil blive en fin detalje på bordet.

New Wave Danmark A/S

Lyskær 13A , 2730 Herlev

Telefon:   +45 4343 7100

Web:  www.newwave.dk

Fokus på indretning med designfolie

 

Kan en miljøvenlig løsning være bedre end en traditionel måde at gøre tingene på? Med designfolie er svaret et klart ja! Selv interiør som er gammelt, ridset og slidt kommer til at få helt nyt liv når de pakkes ind i designfolie - omkostningerne er lavere og det er bedre for miljøet end at købe nyt.


De mange forskellige designs er meget naturtro, og har teksturer der føles ægte. Vælg mellem hovedkategorier som træ, sten, marmor, tekstil, glitter samt matte og blanke farver. Folierne er selvklæbende, bakteriehæmmende, strækbare, har en antiridse overflade og har en lang holdbarhed. De kan hurtigt monteres på vægge, bordplader, skabs- og køkkenlåger, døre og andre typer interiør.

Derfor er de det perfekte redskab til indretning af kontorer, hoteller, køkkener, showrooms, salgsdisplays, restauranter samt enkeltstående møbler hos private.

Hos vikiallo er vi eksperter i designfolie!

CRAFT JOIN –AFSLAPPET STIL MØDER KOMFORT

Join er en helt ny sweatserie, der er fremstillet af førsteklasses stof med glat bomuld udvendigt og blød polyester indvendigt.


Et aktivt livsstilskoncept, der hylder fredfyldte øjeblikke mellem træningerne. Med et slankt skandinavisk design passer dette sofistikerede sportstøj ubesværer, kan matches med andet sports- og træningstøj og er perfekt til hverdagsbrug.

Produkter, der virkelig er værd at se nærmere på.

New Wave Danmark A/S

Lyskær 13A    2730 Herlev

Telefon: +45 4343 7100

Web: www.newwave.dk

Join us at MYVENDO 2024!


We're delighted to announce that we'll be exhibiting at this year's MyVendo!
🎉Come and meet us at stand no. 4003 for an exclusive look at European Sourcing's latest
innovations.
🔍We will be presenting live demonstrations of our ESourcing search engine, the essential tool for
simplifying your sourcing of promotional products in Europe.
💻Plus, dive into the world of MyeasyWeb, our website generator dedicated to promotional product
resellers, connected to our product database. Find out how to optimise your online presence and
simplify your sales operations.
Don't wait any longer! Join us for exclusive demos, rewarding discussions and the opportunity to
discover how European Sourcing can transform your approach to the media object market.

Export Manager European Sourcing 
0033 6 43 50 98 90
magali@europeansourcing.com    www.europeansourcing.com
European Sourcing Site Agropôle, 47931 Agen Cedex 9, France


L-Shop-Team Danmark     |     Borupvang 3     |     2750 Ballerup     |     +45 41 11 48 13


Ulrik Trend Mogensen trækker på sine egne erfaringer som sælger, salgschef og salgstræner.

Mød ham på scenen i restauranten på Myvendo Fair!


Præcis de udfordringer, du som virksomhedsleder, salgschef eller sælger møder i din dagligdag, har jeg også stået i. De sidste 10 år har jeg hjulpet B2B virksomheder med at booste deres salg og kundeservice.

Torsdag d. 7. marts kan du få gavn af min store erfaring og succes med salg.


Kom og hør mine 2 indlæg fra scenen i restauranten.
På de 2 talks, ”Det gode kundemøde” og ”Fra lead til ordre”, på Myvendo Fair 2024 får du derfor ikke kun akademiske teorier, men praktisk salgserfaring og konkret input, som jeg ved kan gøre en forskel for dig og din virksomhed.

AI MINI SEMINAR SPECIELT TIL PROMOTION BRANCHEN


Dansk Promotion inviterer til netværksarrangement på Myvendo Fair, når messen lukker den 6. marts fra kl. 17.

Vi mødes i messerestauranten, hvor du vil få mulighed for at høre, hvad AI kommer til at betyde for promotionsbranchen og din forretning.


Vi får en indflyvning til, hvor langt vi er nået med AI-teknologien, hvad er mulighederne, og hvad er begrænsningerne. AI giver helt nye muligheder for at lave lækre produktpræsentationer til langt lavere priser end traditionelle fotosessions.

Du vil vi også se konkrete eksempler på til dette spændende miniseminar.

Baren er åben, og der vil være mulighed for masser af netværk.

TID OG STED:

Christina Christensen, ny adm. direktør hos GRAKOM/Dansk Promotion byder velkommen.

Dato: 6. marts 2024

Tid: kl. 17:00 til 18:30

Sted: Messerestauranten på Myvendo Fair i Odense Congress center.

PROGRAM:

kl: 17:10

- Velkomst v. Christina Christensen, ny adm. direktør hos
GRAKOM/Dansk Promotion


kl: 17:20

- Er generativ AI det nye sort?

Hans Harhoff Andersen fra Inspari.

Hvor stor en omvæltning vil AI blive for vores forretning, og hvad er det specifikt, der gør generativ AI så banebrydende? Og hvad skal man som organisation være opmærksom på i arbejdet med teknologien? Det får vi Hans Harhoff Andersen, som er Data Science & AI Lead hos Inspari til at fortælle os mere om.


kl: 17:50

-Brug af AI genererede billeder i din produktpræsentation

Michael Rying, fra Scenes.

Scenes er Danmarks første bureau, der udelukkende satser på AI-genererede kampagner. Scenes kombinerer de rigtige produktfotos med AI-genererede scener for at skabe et visuelt flot blandet reality-billede, optimeret til kreativ digital markedsføring, sociale medier og annoncering. Michael Rying fra Scenes viser, hvordan arbejdet med AI kan give langt mere spændende produktpræsentationer til en rimeligere pris end med traditionelle kampagner. Se hvilke cases Scenes har arbejdet med  her.


Kl: 18:30

- Tak for idag.


Årets PSI var en succes.


567 udstillere, lidt mere end 100 over 2023. Selv besøgstallet var steget med næsten 1000 besøgende fra lidt over 10.000 besøgende i 2023 til 11.003 besøgende i 2024.

I år deltog 567 udstillere fra 29 forskellige lande. Nu kunne udstillere oprette nationale pavilloner, hvilket Holland havde benyttet sig af. Der var også en pavillon med førstegangsudstillere, som indeholdt ikke færre end 57 udstillere, der aldrig havde udstillet på PSI før. Det var et 'mekka' for forhandlere, der søgte nye produkter eller idéer. Jeg talte med et firma, Songze fra Kina, som deltog for første gang. Han, Jim Wu, fortalte mig på den sidste eftermiddag under messen, at han var nervøs for, om han overhovedet ville få nogen besøgende. Så viste  han mig en hel box fuld af visitkort fra alle, der var stoppet ved hans stand. Han bad mig endda om hjælp til at sortere dem. Det, jeg gjorde, var at sortere dem efter land. Da jeg så, at et dusin var svenske virksomheder, gav jeg ham tips til næste messe om at lave noter om hver besøgende i en notesbog, så det bliver lettere at følge op efter messen, hvilket er vigtigt i Europa.


Selv de store aktører var tilbage, som PF, XD, MIB og andre. Selvom standene er mindre end før pandemien, var de alle sammen til stede. At reducere standarealet er ikke unikt for vores branche, og det er gennemgående for alle brancher, undtagen Audio/Video-messen i Barcelona og muligvis nogle få andre, som vokser i antal udstillere og kvadratmeter. Alligevel ser man skandinaviske forhandlere, der rykker i dørene til næste hal og siger: 'Er der ikke mere?' Når jeg så påpeger, at de netop har overset 567 udstillere på vejen til den tomme hal, kigger de fornærmet på mig.

Antallet af besøgende fra Skandinavien er faldende i den ellers stigende besøgergruppe.

Hvad det betyder, ved vi endnu ikke, men der bør laves en analyse. Det kan næppe være, fordi interessen for at gøre et godt stykke arbejde er faldet, eller fordi forhandlerne begynder at blive ”trætte” Hvad ved jeg? (Dette ser vi på i en senere artikel).

 

MOPA-museet med historiske profilprodukter fra begyndelsen af 1800-tallet og fremefter var godt besøgt.

 

Årets store ting på PSI 2024 er nok 'sublimation', det forekom i et stort antal af tekstilleverandørernes stande og selvfølgelig også på trykkernes stande. Nogle slog stort på tromme for sublimationstryk, andre viste, at de havde det. Der var så mange, der markedsførte sublimation, så vi må vel gætte på, at det er noget, der vil stige i popularitet."


Skrevet af

Kjell Harbom