KONTAKT OS
Det er tredje gang, at EssenceMediacom præsenterer et trendstudie med fire trends. I Aarhus var der 160 deltagere og i København måtte man holde trendseminaret ad to omgange på grund af den store interesse.
For selvom man gerne vil gøre noget godt for klimaet, så er det ret anstrengende at finde ud af, hvornår man gør det rigtige. ”Klimaet har været sat på pause, og vi har valgt den billige kylling frem for klimaet,” sagde Lise Heiselberg, senior insight & strategy lead hos EssenceMediacom. Men det er ikke fordi, vi ikke vil gøre noget for klimaet, vi kan bare ikke rigtig finde ud af, hvordan vi gør det rigtige. 71 pct. synes det er svært at finde ud af, hvordan man skal leve mere klimavenligt, og de oplever ikke den store hjælp fra virksomheder. 40 pct. mener, at mange virksomheder er uærlige om deres tiltag inden for miljø og klima. 64 pct. mener dog samtidig, at det er vigtigt, at virksomheder kommunikerer, at de gør noget aktivt for klimaet. Hvordan kan man så som brand hjælpe forbrugerne med at gøre noget godt for klimaet?
”Kommunikér ærligt og simpelt om jeres klimatiltag, så I hjælper danskerne med at forstå, hvornår et produkt reelt er klimavenligt,” sagde Lise Heiselberg. Et andet råd var at have løsninger på hylderne, der ikke gør det dyrere at vælge klimavenligt.
Forstyr ikke eller do not disturb, kalder EssenceMediacom den anden af de fire trends. Den handler om, at forbrugerne – også de unge – er trætte af altid at være på telefonen og på andre digitale medier. Over halvdelen af de 18-29-årige føler, at internettet og mobiltelefoner påvirker koncentrationen samt deres helbred og velvære. Og hele 67 pct. i samme aldersgruppe synes, at de bruger for meget tid på telefonen. Det samme gælder 51 pct. af alle danskere.
”Vi står i et digitaliseringsparadoks, hvor vi mere og mere anvender de digitale medier, men hvor vi samtidig ønsker at skære ned, fordi vi oplever, at de kan være irriterende og påtrængende. Hvordan undgår vi så, at forbrugerne ikke blot fravælger skærmen, men også jer som brand,” sagde Per Vesterbæk, analytics & insights director hos EssenceMediacom, ved præsentationen i København.
EssenceMediacom kalder løsningen human first i stedet for digital first og råder virksomheder til at bygge ovenpå det digitale med en fysisk forankring og i det digitale arbejde at give forbrugerne en tydelig merværdi, hvis de skal give deres data fra dem.
Der har længe været opmærksomhed de yngre generationer som millennium og generation Z. Men EssenceMediacom har den gyldne generation, tidligere kaldet det grå guld, som en af deres trends for 2024.
Der findes en mio. danskere i alderen 60-75, og de fleste er ret købestærke. 70 pct. føler sig yngre end de er, men ca. 40 pct. oplever, at de ikke bliver skildret realistisk i reklamer. Rådet fra fra senior insight & strategy lead Lise Heiselberg, der præsenterede denne trend, lyder, at man skal kommunikere til dem ud fra interesser og ikke ud fra alder og at man skal se målgruppen som individualister, og visuelt vise modeller i denne aldersgruppe.
Omkring hver fjerde foretrækker at købe et brand, som er anbefalet af en influencer i stedet for et, de har set i en reklame. Det er baggrunden for, at Per Vesterbæk råder virksomheder til at betragte influencers som en ligeværdig del af medieplanen.
Man skal ikke lade sig afskrække af, at influencere med mange følgere kan være dyre, for nicheinfluencere kan være mindst lige gå gode eller måske endda bedre. Per Vesterbæk tilføjede, at rigtige mennesker måske bliver mere vigtige i markedsføringen, nu hvor der er indhold på vej, som bliver skabt med kunstig intelligens.
Kantar har for EssenceMediacom udført en kvantitativ repræsentativ spørgeskemaundersøgelse blandt 1000 danskere i alderen +18. Desuden har EssenceMediacom interviewet forskere og forbrugere samt observeret tendenser i danske medier og samfundskulturen.
CONDA producerer og markedsfører tasker og trolleys i forskellige design og modeller.
Vi repræsenterer også ARCTIC HUNTER som er et meget betydeligt firma i Fjernøsten, specialiseret i rygsække og sportstasker. Taskerne produceres i meget høj kvalitet, mange tasker er i vandtætte materialer og vandtætte lynlåse.
Fabrikken brander tasker med kundelogo v/ 100 stk. Mange designs lagerføres i Fjernøsten, og kan hjemtages på kort tid.
CONDA Supply. c/o Stabrand; Skagerakvej 8, 2150 Frihavnen
Økologisk produceret under ordentlige forhold – fri for skadelig kemi og pesticider. Premium kvalitet, design og komfort. Certificeret efter de højeste etiske, sociale og miljømæssige standarder i verden.
Køber du Tiger Cotton, så støtter du konvertering til økologisk bomuldsdyrkning.
Netop det, at der er forskellige typer virksomheder i GRAKOM, fremhævede GRAKOMs adm. direktør Carina Christensen som en styrke i sin velkomsttale:
”I bindes sammen af kommunikationsløsninger, selvom I er forskellige. I kan lære af og inspirere hinanden, etablere forretningsforbindelser og skabe værdi for hinanden.”
Dagens moderator var kommunikationsrådgiver og tidligere tv-vært, Vibeke Hartkorn, der ligesom dagens sidste taler, fremtidsforsker Liselotte Lyngsø fik alle deltagerne op at stå og stampe og klappe for at hilse på hinanden og skyde sig selv af som en raket ind i fremtiden.
Hvordan tendenserne i den danske og internationale økonomi ser ud, gav cheføkonom og økonomisk redaktør på Børsen Steen Bocian et godt indblik i.
Hans konklusion var, at selvom der de seneste par år har været enighed om, at vi var på vej ind i en kraftig økonomisk krise, ser det nu ud til, at krisen bliver mildere og måske endda, at der ikke er nogen krise hverken globalt eller lokalt, når vi kigger fremad.
”Det billede kan selvfølgelig ændre sig, men lige nu tegner sig et billede af, at verdensøkonomien har fået bedre styr på inflationen. Der er stadig store udfordringer, men vi er ikke på vej til en crash landing lige foreløbig. Og i Danmark har vi en solid økonomi, der er beskæftigelsesrekord og vækst, så det er svært at sige, at det ikke går godt. Men økonomien er dog skævvredet, så nogle sektorer klarer sig godt, og andre har krise, og der er også ret store omstillinger i gang i nogle sektorer.”
Sådan kan du få del i væksten
Næste taler ved KOMM Dagen, der blev afholdt for 18. gang, var vice president marketing & innovation i Danish Crown Mette Schacht Færch, der fortalte, at Danish Crown har en målsætning om at reducere sin globale CO2-udledning med 2,5 millioner tons i 2030, og derfor stiller man krav til de leverandører, der ønsker at samarbejde med Danish Crown.
”I kan være med til at gøre en forskel sammen med os. Bæredygtighed er ekstremt vigtigt for os, og vi kommer til at prioritere det endnu højere. Derfor er det vigtigt for os, at vores samarbejdspartnere er miljøcertificerede.”
I dag kan Danish Crown udregne CO2-aftrykket på de enkelte produkter, og det er en væsentlig konkurrencemæssig fordel, sagde Mette Schacht Færch og tilføjede:
”Det gør os i stand til at hjælpe vores kunder fx retailere til at reducere deres CO2-aftryk, når de samarbejder med os, og derfor har vi investeret massivt i data, der viser vores produkters CO2-udledning.”
På scenen kom nu repræsentanter for GRAKOMs fire branchefællesskaber:
Olivia Stokholm fra Cognito Digital, Niels Rask fra NS System, Stig Hellstern fra JEF.dk og Esben Molls Kabel fra Lasertryk, der godt kunne genkende kravene om miljøcertificeringer, og det har man heldigvis arbejdet længe med i GRAKOMs medlemsvirksomheder, så det falder helt naturligt.
Paneldeltagerne kunne også godt genkende, at økonomien hos kunderne havde været nede i et dyk, men at det nu var på vej fremad. På spørgsmålet fra moderator Vibeke Hartkorn om, hvad der skulle til for at man som virksomhed kunne få del i fremgangen, svarede Esben Mols Kabell, at man kunne gøre det rentabelt at trykke mindre oplag.
Hos Cognito Digital havde man ændret strategi til at fokusere på strategisk rådgivning frem for eksekvering, fortalte Olivia Stokholm.
Niels Rask sagde, at danske virksomheder måske skulle forsøge at eksportere til markeder lidt længere ude i verden og ikke blot til nærmarkederne. En af de veje Jydsk Emblem Fabrik - JEF er gået, er konstant at arbejde med automatisering, hvilket ifølge Stig Hellstern, har sparet mange ressourcer. Hans råd var, at hvis man vil med på den økonomiske vækst, skulle man digitalisere og strømline sin produktion samt insource produktionen, så man ikke var afhængig af andre.
En øjenåbnende introduktion til kunstig intelligens
Efter en god frokost på Hotel Nyborg Strand, hvor der i stor stil blev minglet på kryds og tværs, kunne deltagerne sætte sig til rette til KOMM Dagens eftermiddagsprogram, der var helliget kunstig intelligens.
Eftermiddagens fokus var på den stadig relativt nye generative kunstige intelligens, men som allerede har bredt sig med lynets hast. Bo Bergstedt, der er teknologstrateg hos TV 2, gav deltagerne en grundig og øjenåbnende introduktion til AI, så man virkelig fik en fornemmelse af alle de helt vildt mange muligheder, man kan bruge kunstig intelligens til. Både Bo Bergstedt og adjunkt på Aarhus Universitet Jonas Frich Pedersen kom med talrige eksempler på, hvordan man kan bruge kunstig intelligens.
Og det mest interessante er måske, at man kan gøre det meste uden at have nogle specifikke forudsætninger. Fx kan man lave grafik, selvom man ikke er grafiker, og kode selvom man ikke er udvikler. Man kan også lave videoer, skrive sange, lave logoer og billeder.
Ifølge Jonas Frich Pedersen accelererer kunstig intelligens det kreative arbejde, og kan dermed forbedre menneskers evner inden for en række områder. Ikke bare en lille forbedring, men en ’drastisk’ forbedring.
Kvaliteten er ikke lige altid god, men det er ikke så vigtigt, sagde Bo Bergstedt. Det man skal lægge mærke til, er mulighederne, for kvaliteten skal nok følge efter og det går hurtigt.
Jonas Frich Pedersen gentog en sætning, der efterhånden er kendt af alle, der interesserer sig for kunstig intelligens: Mennesker bliver ikke erstattet af kunstig intelligens, men af mennesker, der bruger kunstig intelligens.
Man undervurderer, hvor meget man kan med kunstig intelligens
Kunstig intelligens kan arbejde sammen med virksomhedens data, så outputtet tager højde for, hvad man ved om kunder og produkter. Fra IBM viste man netop en case på, hvordan man som virksomhed kan bruge kunstig intelligens i virksomheden både internt og i forhold til kunderne. Data & ai technical specialist Emil Reinert tog deltagerne igennem mulighederne og tilføjede:
”Man undervurderer, hvor meget man kan nå med kunstig intelligens i dag og om to til tre år. Kunstig intelligens er ikke magi, men matematik og videnskab.”
Formand for GRAKOMs bestyrelse Jesper Jungersen afsluttede dagen med bl.a. at sige, at han var fuldstændig blæst bagover af mulighederne med kunstig intelligens, og han benyttede også lejligheden til at takke sponsorerne: Macrodot, Codan, Canon, gop, Stena recycling og Proløn.
Med XD Connects unikke MYBOXD koncept har du muligheden for at sammensætte en ønsket pakke til dine ansatte, med de produkter som ønskes i gaven.
Mulighederne er uendelige.
Pakken her består af
Oasis RCS genanvendt PET vandflaske 650 ml
Impact 5 panels cap, 190gr genanvendelig bomuld, med AWARE™
RCS PP-solbrille af genanvendt plast
Kontakt os for nærmere information omkring konceptet.
XD Connects / Promotion Line ApS
denmark@xdconnects.com
+45 70 23 11 88
+45 31 18 82 40
En DyeSub-printer både ligner en almindelig skrivebordsprinter. Men det særlige blæk og papir gør at du, med en varmepresse, kan overføre dine print til alle ting af hvid polyester (eks. Tøj eller musemåtter), eller med polyester-coating (som krus, drikkedunke, nøgleringe osv.)
Print direkte på lyse og mørke tekstiler eller transferark. En let måde at kunne lave logoer eller dekorationer på t-shirts, skjorter, poloer, hættetrøjer osv.
Når du har en maskine der både kan printe på, og skære i, selvklæbende folie har du mulighed for at lave alt fra etiketter og klistermærker, til skilte og dekoration.
Kontakt vikiallo i dag for at høre mere om en pakkeløsning, der kan hjælpe dig i gang.
For at sikre, at medarbejdere i reklamegavebranchen er på forkant med denne udvikling, planlægger vi at tilbyde en eksklusiv kursusdag dedikeret til AI's potentiale, kun for medarbejdere der arbejder med promotion produkter.
Dette kursus skal give dybdegående indsigt i, hvordan AI kan anvendes til både tekst- og billedgenerering. Deltagelse skal styrke jeres kreative og operationelle processer, så I kan udnytte de nyeste teknologier til at forbedre jeres forretning.
Men hvad gør en AI kursusdag helt optimal for dig. Det ved vi faktisk ikke, så vi har selv spurgt AI om hvad en kursusdag skal indeholde, og svaret var:
Spørg dem der skal deltage 😊
Hvis du synes en AI dag er interessant, så må du meget gerne bruge 5-10 minutter på at besvare vores spørgeskema, så vi sikrer os, at kurset er relevant og opfylder dine behov. Vi vil gerne høre om dine tanker og ideer og har oprettet en kort survey, hvor du kan give din feedback om, hvad du gerne vil lære og hvilke aspekter af AI, du finder mest interessante.
Ved at besvare disse spørgsmål hjælper du os med at skræddersy kursusdagen, så den bliver så relevant og givende som muligt. Vi glæder os til at høre fra dig og til at skabe en inspirerende kursusdag sammen.
Customisable items that combine passion and commitment. Surprise your customers with
original products and get ready to experience the excitement of the biggest sporting event of
the year. Browse our catalogue now on ESourcing.
Export Manager European Sourcing
0033 6 43 50 98 90
magali@europeansourcing.com www.europeansourcing.com
European Sourcing Site Agropôle, 47931 Agen Cedex 9, France
Free from chemical pesticides, GMO seeds, and
synthetic fertilizers, these socks foster biodiversity and natural cycles, setting a new benchmark in organic textiles. Accredited to the Global Organic Textile
Standard and crafted with care, they offer unmatched softness to your skin while showing utmost gentleness to the planet.
Kingly proudly holds GOTS accreditation, and we make it easy for you to verify.
Here is how you can verify our license CU1087797 on the GOTS database, ensuring complete transparency in our sustainable practices.
Every purchase is backed up by a transaction certificate, meticulously audited by Control Union to guarantee the authenticity of our cotton.
Stay vigilant against greenwashing and false claims. Learn more about Kingly’s anti-greenwashing system on www.wearekingly.com and contact out team via service@wearekingly.com.
Når jeg ser størrelsen på anlægget og antallet af ansatte, forstår jeg, hvorfor man siger fabrik og ikke trykkeri.
Når man arbejder i den størrelse og med de kvantiteter, skal man tænke og agere ”industri” når det kommer til logistik. Logistikken er helt afgørende, når man skal håndtere 165 millioner tryk om året fra et lager med 230.000 pallepladser. Man er i gang med en udvidelse af lagerpladsen med yderligere 100.000 pallepladser.
Korrekturafdelingen håndterer 3000 korrekturer dagligt, 650.000 korrekturer om året.
Chefen for korrekturafdelingen benyttede lejligheden til at sende en appel. Han siger: Skriv ikke på korrekturen ”flyt logoet lidt til venstre”. – målet ”lidt” findes ikke på deres linealer. For nogen er 2 mm lidt, for andre er 5 cm lidt. Det er ikke plads til gætværk. Vær præcise, når I sender trykbeskrivelsen; mange korrekturgange forsinker hele processen og dermed leveringen, var budskabet. Dette var en aha-oplevelse for mange af de besøgende!
På plads i Krakow,
Kjell Harbom
Fabrikschefen/CEO Mohammad Mohammad var stolt, da han kunne fremlægge et flot lavt tal for reklamationer. – på kun 1,4% af produktionen blev der registreret reklamation på produktet.
I en så stor produktion skal man også have et velfungerende system til håndtering af emballagerne. For eksempel skal et produkt, der er pakket enkeltvis, pakkes ud, sendes til tryk, og efter tryk og tørreprocesser mødes produkt og emballage igen i den anden ende af den enorme hal og pakkes i den samme karton igen.
Under hele processen passerer ordren fem kontrolinstanser, som ikke kun kontrollerer kvaliteten af trykket, men også at det er det rigtige produkt, det rigtige antal, og det rigtige antal pr. størrelse ved tekstiler. Kontrolsedlen er underskrevet af fem forskellige personer, så hvis antallet eller noget andet ikke stemmer, er det svært, for ikke at sige umuligt, at skyde skylden på trykkeri og lager. Med disse kontrolfunktioner, opdages fejlplukning altid. Dette er medvirkende til det ekstremt lave reklamationstal.
Da anlæget blev bygget var man meget opmærksom på de miljømæssige forhold.
Eksemplvis ved vask af silketryksrammer, går intet vand i afløbet; alt vand renses for farve og genbruges. Selv farveresterne genbruges og overskydende farve går tilbage i systemet og mixes til ny farve, ofte til sort.
På Midocean laver man alle typer tryk: screen, tampo, digital, transfer, sublimering og direkte tryk plus lasergravering.
På sådan en rejse bliver der tid til samtaler mellem deltagerne ved morgenmaden, kaffen eller middage. Der blev rejst mange gode spørgsmål om, hvor branchen er på vej hen, hvad der venter rundt om hjørnet, hvad der fungerer godt, og hvad der fungerer mindre godt. Superinteressante samtaler, men lad os gemme dette til en senere artikel.
Stor tak til drengene hos Midocean, Christian, Thomas, Fredrik og Thomas, for et meget godt initiativ. Jeg tør påstå, at alle, der var med, fik noget ud af dette studiebesøg, ikke mindst jeg.
Ringer-T-shirts fra Fruit of the Loom (F159) og Promodoro (E3070) eller Short Sleeve Shirt Maracana 2 fra SOL'S (LT01638).
-Eller hvad med National Beanie fra Result (RC368), Stadium Scarf fra Beehfield (CB479) med striber i rødt og hvidt, National Cap fra Result (RH62) eller og Cotton Sun Hat fra L-Merch (C150)..??
Har du brug for printmotiver, der er perfekte til sommerens sportsbegivenheder? Der er bunker af motiver i L-SHOP-TEAM’s downloadservice (som du finder under ”Marketing” i webshoppen) – og du kan downloade det hele kvit og frit.
L-Shop-Team Danmark | Borupvang 3 | 2750 Ballerup | +45 41 11 48 13
- enhver, der leder efter praktiske promotion produkter i plast, vil med garanti finde det rette produkt hos Promowolsch ”the Customer Factory Wolfgang Schmidt” også produkter, der er velegnet til juletiden.
Virksomheden, der har base i Geseke, Westfalen, tilbyder et bredt udvalg af promotion artikler, som er fremstillet i Tyskland, til alle lejligheder.
Det gælder også for specialdesignede produkter.
Størstedelen af disse alsidige reklameprodukter er fremstillet af robust og holdbart plast - hvilket garanterer en lang levetid og dermed en langvarig reklameeffekt.
Fra isskrabere til parkeringsskiver, sædepuder, vinkehænder, svømmeartikler og kontorartikler tilbyder tænketanken fra Westfalen et bredt udvalg af nyttige produkter til mange forskellige brancher, sektorer og servicevirksomheder.
Promowolsch GmbH & Co. KG, Grüner Weg 25, D-59590 Geseke | www.foamworld.promowolsch.de | www.promowolsch.de
Efter mere end 30 år med salg af arbejdstøj og firmabeklædning, er Jysk Firmatøj blevet overtaget af SJEB (Sjællands Erhvervsbeklædning), som siden deres opstart i 2008 har gjort det til deres kerneforretning at levere arbejds- og profiltøj med et kompromisløst fokus på kundeservice.
SJEB har i mange år været placeret i Rønnede, Køge og Vordingborg. I de seneste år er store afdelinger i Brøndby og Hillerød kommet til, og i efteråret 2022 blev Billedgaard Profil i Horsens opkøbt.
Opkøbet af Jysk Firmatøj bliver en styrkelse af selskabets tilstedeværelse i hele landet. Det understreger den vækstambition som SJEB har, og underbygger SJEB's position som en af de største leverandører i branchen. En strategi, som er grundlagt på et ufravigeligt fokus på kundeservice og medarbejdertrivsel.
”Vores altoverskyggende ambition hver eneste dag, er at være tilgængelige, og give vores kunder den bedst mulige oplevelse. Vi glæder os meget til at tilbyde Jysk Firmatøjs kunder den samme gode oplevelse, når de i fremtiden skal købe arbejds- og profiltøj samt sikkerhedsudstyr”, fortæller partner i SJEB Martin Mayland Olsen.
Fætrene Allan Mayland Olsen og Martin Mayland Olsen er hovedaktionærer i SJEB. Sammen med et team af dedikerede medarbejdere, leverer de erhvervsbeklædning til det professionelle marked, og gør det så overbevisende, fordi de kompromisløst sætter kundens oplevelse og medarbejdernes trivsel over alt andet.
For alle SJEB's afdelinger og deres online handel, gælder, at kunderne har landets bredeste udvalg af arbejdstøj, sikkerhedssko og profilbeklædning. Det letter ekspeditionen og sikrer høj kvalitet i leverancerne, og det samme kan Jysk Firmatøjs kunder forvente.
Jysk Firmatøj har skabt en attraktiv forretning med en flot vækst gennem mange år og beskæftiger i alt 22 medarbejdere. Det faktum, at de to virksomheder deler værdisæt, har vægtet højt i beslutningen for begge parter i forhandlingerne. Afgående direktør og indehaver Viggo Krath er oprigtigt tilfreds med, at det er SJEB, der overtager forretningen og mener, at det sikrer en god fremtid for både medarbejdere og kunder.
”Jysk Firmatøj er først og fremmest en familievirksomhed, og det har alle dage præget kulturen i virksomheden. Vi tager godt hånd om vores medarbejdere, for glade medarbejdere yder den bedst mulige kundeoplevelse, og vi har aldrig haft lyst til at levere andet”, siger Viggo Krath.
Om valget af SJEB siger han: ”SJEB er en virksomhed, som jeg har haft i kikkerten som mulig arvtager igennem flere år. Jeg er derfor glad for at overtagelsen er faldet på plads, og stolt over at blive en del af SJEB fremadrettet. De har præcis den begejstring for god kundeservice, som er afgørende for de gode og langvarige kunderelationer, der skal til for at bygge og udvikle en sund forretning.”
Jysk Firmatøj overdrages og skifter således navn til SJEB pr. 1-6-2024. Kunder og venner af huset kan se frem til en stor åbningsfest på adressen i Hjørring, med skarpe tilbud og en mulighed for at hilse på de nye ejere.
For yderligere informationer står vi gerne til rådighed:
Martin Mayland Olsen
– Partner, SJEB
M: mmo@sjeb.dk
T: 20 99 78 81
Allan Mayland Olsen
– Partner, SJEB
M: amo@sjeb.dk
T: 23 70 33 10
Viggo Krath
– Ejer/Direktør, Jysk Firmatøj ApS
M: Viggok@JYF.dk
T: 21 81 76 30
Tekstiler af høj kvalitet er alfa og omega for tøjforhandlere, broderi- og trykvirksomheder og for modebrands, der følger de nyeste trends. Når L-SHOP-TEAM atter udvider sit sortiment, er det for kontinuerligt at kunne tilbyde kunderne de nyeste og mest innovative produkter.
Med ONNA-mærket udvider L-SHOP-TEAM sit sortiment af arbejdstøj til pleje- og medicobrancherne. Blandt de nye artikler finder man tunikaer og slip-on-bukser af genbrugsmaterialer. Væk fra det kliniske, stive arbejdstøj og ind smarte farver i 4-vejsstretch. De otte nye produkter er kendetegnet ved et særligt højt komfortniveau takket være meget lette materialer og åndbarhed. Den moderne fortolkning af de klassiske klinikfarver føjer noget nyt og moderne til beautyklinikker, læge- og tandlægepraksisser, hospitaler og andre inden for pleje- og beautybrancherne.
Der er også nye sportsartikler på vej fra bl.a. ROLY Sports og Tee Jays.
Inden for arbejdstøj til cateringbranchen lancerer SOL'S for første gang et forklæde og der er tilsvarende nyheder fra Premier, CG Workwear, Karlowski, L-Merch og Le Chef.
James & Nicholson, Regatta Professional og Korntex er blandt de brands, der præsenterer nye artikler, der imødekommer de højeste krav i industri- og byggesektoren, f.eks. Hi-Vis-arbejdstøj.
Hvis du leder efter nye tasker, kufferter eller rygsække, så hold øje med nyhederne fra f.eks. SOL'S, L-Merch, Westford Mill, Stamina og Bag Base. I alt 80 nye artikler er på vej i webshoppen.
Vi kan også se frem til farverige kasketter og når efteråret (forhåbentlig om LAAAANG tid) banker på døren, er der hyggelige, varme og fluffy huer fra Beechfield, Atlantis og Flexfit. Håndklæder i nye farver og størrelser kommer fra Vossen og Towel City.
L-Shop-Team Danmark | Borupvang 3 | 2750 Ballerup | +45 41 11 48 13
"Cykelnummerpladen" gør cyklisten mere synlig, hvilket resulterer i forbedret sikkerhed, især i situationer med nedsat sigtbarhed såsom skumring eller tåge.
En ikke uvæsentlig fordel ved den Reflekterende „Cykelnummerplade” er, at det kan tilpasses med et firmalogo. Dette er en fantastisk mulighed for virksomheder til at promovere deres brand på en kreativ, sjov og funktionel måde. Hver forbipasserende cyklist bliver dermed et levende reklame medie, hvilket øger brand genkendelsen blandt potentielle kunder.
På denne måde bliver det Reflekterende Cykelnummerplade ikke kun et sikkerhedsudstyr, men også et praktisk værktøj til brandpromovering.
Refloactive LLC, Fordonska 40, 85-719 Bydgoszcz, Polen | VAT. PL554 293 26 13 | office@refloactive.com
Siden 2015 har holdet været en central aktør i at skabe fremtidens cykelstjerner, og deres imponerende track record inkluderer levering af 12 ryttere til den professionelle scene siden 2019, herunder Tour de France-vinderen Jonas Vingegaard. Denne succes har ikke kun været resultatet af talent og hårdt arbejde, men også af stærke partnerskaber med sponsorer som TEE JAYS, der støtter holdet både på og udenfor løbsbanen.
TEE JAYS har siden 2019 haft et strategisk samarbejde med ColoQuick Cycling og leverer 16 forskellige styles af fritidstøj, der sikrer, at både ryttere og det bagvedliggende team kan præsentere sig professionelt og komfortabelt. ColoQuick benytter sig bl.a. af vores nye Athletic Sweat serie, hvor man ofte ser dem i vores Atheltic Full Zip Sweat.
ColoQuick's tilgang til cykelsporten handler ikke kun om at vinde løb, men om at bygge et hold og en kultur, hvor udviklingen af nye talenter står centralt. Dette fokus på langsigtede mål frem for kortsigtede resultater har gjort holdet til et af de mest vindende i landet, understøttet af TEE JAYS' dedikation til at levere tøj, der matcher holdets ambitioner og behov. "Samarbejdet med ColoQuick Cycling er en stor ære for os," udtaler en Morten Nielsen, Sales Manager Europe. "At se vores tøj båret af fremtidens cykelstjerner og vide, at vi bidrager til deres succes og velbefindende, er utrolig belønnende."
ColoQuick arbejder gennem dedikation, holdånd, holdsammensætning og højt teknisk niveau henimod at gøre teamet til et af landets mest vindende cykelhold – på trods af at de har mere fokus på processen end hurtige resultater.
Kontakt: +45 9817 6777 www.teejays.com/dk/ info@teejays.dk
Samspillet mellem blyspidsen, blykuglen og den perfekt sammensatte blækpasta skaber en uforglemmelig skriveoplevelse.
BRUSH GUM pennen er fantastisk til højglans lasergravering samt farverige tryk. Stilfulde kontraster kan skabes både på kroppen og på hætten for at vise dine kunders reklamebudskab i det bedste lys.
uma går nu endnu videre og tilbyder dig en farverig doming på toppen. Doming består af syntetisk harpiks og har en glasagtig, højtransparent visuel effekt. Denne effekt intensiverer motivets æstetiske indtryk.
Reklamemulighederne er uendelige!
Du kender det godt, vi skal have rigeligt at drikke, og en vandflaske passer dårligt til en bukselomme.
Med vores nye "flaske-lanyard" kan du hænge din vandflaske om halsen, og have begge hænder fri.
Vi tager udgangspunkt i standard lanyards, som kan printes på mange måder.
Fuldfarvet sublimationstryk, på én eller begge sider.
Serigrafi, i én farve på ensfarvet vævet bånd.
Vævede bånd med indvævet logo.
Ensfarvede med heat-transfer.
Mulighederne er næsten uendelige, og vi leverer selvfølgelig med sikkerhedsclip i nakken.
LOGObrands | Skovstien 3 | 8800 Viborg | www.logobrands.dk | logobrands@logobrands.dk | +45 4018 2529
Fra smarte og komfortable T-shirts til multiscarfs, bøllehatte og trendy caps og tørklæder
– New Wave har det hele. Produkterne er specielt designet i rødt og hvidt til landskampe og tilbyder høj kvalitet og komfort, ideelt til at vise vores støtte på tribunen, på kontoret eller foran fjernsynet. Alt er på lager og kan leveres fra dag til dag. Stå sammen med vores landshold og lad os skabe en bølge af dansk stolthed!
New Wave Danmark A/S | Lyskær 13A , 2730 Herlev | Telefon: +45 4343 7100 | Web: www.newwave.dk
PD 22, 5W - Kompakt, sikker rejseadapter og USB-oplader i ét. Skub nemt stikkene ud i den ønskede kombination, og du har en praktisk strømkilde, når du rejser rundt i verden (adapteren passer til over 150 lande).
Adapteren har 2 USB A-porte samt 1 type C-port med hele 2,4A output pr. port for hurtig opladning, PD, (i alt 10A). Oplad både telefon, tablet eller en anden enhed samtidigt, hurtigt og sikkert.
Kontakt os for yderligere information og priser.
Morten Sørensen
Mobil: +45 40 98 05 07
Mail: morten@ctwo.dk
Flere produkter på www.usb.nu
Så hvis dine kunder efterspørger et skræddersyet design og har mere tid til rådighed, kan vi med sikkerhed sige, at New Wave er eksperter på området og kan løse næsten enhver opgave til perfektion.
Se de mange muligheder i vores spritnye katalog ved at klikke på knappen...
Kontakt vores specialister på området, som altid er klar ved telefonen med råd og vejledning, så tøv ikke, hvis I har spørgsmål.
43437100 / trading@newwave.dk
Danmark er repræsenteret i mange af de største internationale arrangementer, herunder EM i fodbold, OL, Tour de France, VM i ishockey og EM i håndbold.
Danmarks-kampagnen er et sæt bestående af 3 dele:
- T-shirt inkl. påsætning af 1x1-farvet logo
- Bøllehat inkl. påsætning af 1x1-farvet logo
- Taske inkl. påsætning af 1x1-farvet logo
Bestil Danmarks-kampagnen ved at kontakte Kundeservice.
Tlf. 96 22 10 20 eller support@nssystem.com.
NS System | +45 96 22 10 20 | support@nssystem.com | www.nssystem.com
Vi indsamler hele tiden redaktionelt stof. Vil du vil fortælle om hvad der rør sig hos dig, så send os en mail, eventuelt med vedhæftede fotos.
Vi skriver en god historie om dig.
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes