promotioncreator

MANGE SPÆNDENDE
DECEMBER NYHEDER

Her kan du blandt andet læse om:

  • FESPA - Læs om FESPA GOLD AWARD 2020.
  • SBPR fortæller om "den største trussel mod branchen".
  • Søren Lyng har fået nyt visitkort
  • Interview med Michael Stausholm - SPROUT WORLD
  • Analyse omkring lyntest ved events og store arrangementer
  • SENATOR køber KAHLA Porcelæn
  • Ansigtsmasker i specialdesign, også til børn
  • Kaffechokolader med logo eller leveret fra lager
  • Farverige gaver fra COLORISSIMO
  • - og meget mere.

4 MAGASINER OM ÅRET

Få vigtige nyheder og information om promotionbranchen:

PROMOTION CREATOR, udkommer 4 gange årligt, i AUGUST, OKTOBER, FEBRUAR OG MAJ som gratis online magasin. Du kan få det trykte magasinet sendt til din postkasse, se nederst på siden.

PROMOTION CREATOR  læses af:

  • Forhandlere af promotion produkter.
  • Skiltebranchen.
  • Tekstiltryk og Broderifirmaer.
  • Reklamebureauer og Eventfirmaer.
  • Leverandører og Producenter af promotion produkter.

3D-PRINTET ØLFLASKE TOG GULD

VED FESPA AWARD

Denne 2m x 0,6m trykte ølflaske blev lavet i StechUp, MakePrintable og Adobe Illustrator, før den blev 3D trykt med Big Rep1. Udskriften indeholder en kombination af Epson print på Oracle folie og spraymaling.

Schweiziske HAAS Die Werbemanufaktur vandt en FESPA Gold Award i 2020 i kategorien: Direkte trykning på tredimensionelle produkter. De vandt innovationsprisen: Judges Innovation Award, med en 3D-trykt ølflaske. FESPA har talt med ejeren Fabian Nater om at knuse de gamle måder at lave ølreklamer på.

Vi bringer artiklen fra FESPA her

DEN STØRSTE TRUSSEL MOD BRANCHEN?



Kjell Harbom, VD hos SBPR fortæller:

Torsdag den 12/11 blev konferencen Giftfrit miljø afholdt på Münchenbryggeriet i Stockholm, med 1047 deltagere. Heraf deltog ca. 90% via online forbindelse. Kun 30 deltagere repræsenterede en virksomhed, de andre deltagere kom fra myndigheder og organisationer. Erhvervslivet var så at sige kraftigt underrepræsenteret.

Maria Öhman, indkøbsstrateg hos Svenske indkøbsmyndigheder, kom med et indlæg om strategi for indkøb af reklamegaver og produktmedier:

"Fra nu af køber vi kun logopenne fremstillet af genanvendeligt materiale og som efterfølgende kan genbruges i Sverige. Næste trin er, at vi stopper med at bruge logopenne og i stedet sender en app til brug for kommunikation"

Pennen var blot et eksempel på, hvordan de Svenske indkøbsmyndigheder allerede tænker, og vil tænke i fremtiden.

Faktisk er den fremtid her allerede. Nu under Corona-pandemien, hvor svenske arbejdsgivere kan give ekstra 1000, - i personalegoder. F.eks sendes tekstbeskeder til medarbejdere, der arbejder hjemmefra, med en kode som giver mulighed for at hente en frokost, kaffe, is osv. fra nærliggende butikker eller cafeer.

Den største trussel mod branchen?

Maria Öhmans indlæg om de Svenske myndigheders strategier for indkøb, allerede fra nu,  ramte som et lyn fra en klar himmel.

Det gik op for mig at den største trussel mod reklamegave/produktmediebranchen i fremtiden er, hvis vores kunder "holder op med at købe vores produkter af hensyn til miljøet".

Vi har ikke noget godt argument imod dette i dag. Salg for millioner hver uge, vil flytte sig væk fra vores branche.

Promotion Industrien skal tilpasse sig en reel ændring af markedet, i den nærmeste fremtid.

BIC GRAPHIC EUROPE


BIC Graphic Europe har lanceret en række antibakterielle produkter under BGuard mærket:

Virksomhedens bedst sælgende BIC® Media Clic-, BIC® Round Stic®- og BIC® Clic Stic-kuglepenne er alle tilgængelige i antibakterielle versioner, inklusive et valgfrit digitalt tryk på pennen.

Serien er klassificeret som et biocidholdigt produkt med en antibakteriel virkning. Den antibakterielle effektivitet testes i overensstemmelse med ISO 22196 testprotokollen med fuld produktbeskyttelse i produktets levetid.

 

BIC® Clic Stic Stylus fås også i en BGuard ™ -version, som i sin første af sin art kan hjælpe med at reducere mængden af ​​unødvendig kontakt mellem hånd og overflade.


Rony Benattia sagde: ”Vi er glade for at kunne tilbyde vores nye BGuard ™ sortiment af antibakterielle produkter til det danske marked.

 ”BGuard ™ hæmmer ikke kun væksten af ​​bakterier, men eliminerer 99,9% af bakterierne på den mest eksponerede del af pennen.

 

"Vores sortiment af BGuard ™ -penne tilbyder vores kunder alt, hvad de elsker ved BIC®-mærket, inklusive Mix and Match-tjenester uden ekstra omkostninger eller leveringstid, men med den ekstra ro i sindet, der kommer fra et antibakterielt produkt.

Rony Benattia - Sales Scandinavia www.bicgraphic.eu

PINS

MANCHET KNAPPER

SLIPSE KLEMMER

Minimum i specialdesign kun 100 stk!

Hurtig levering, lave priser og gratis designforslag.

Spørg altid hos LOGObrands først.


mail: logobrands@logobrands.dk

tll: +45 40182529

NYT FRA ID

Søren Lyng har fået nyt visitkort!

ID tror på fremtiden og styrker indsatsen i Danmark, så man fortsat er i stand til at yde den bedst mulige service og rådgivning til gavn for alle IDs forhandlere. ID er derfor glade for at kunne fortælle, at de pr. 1. november 2020 har ansat Key Account Manager Søren Lyng til varetagelse af det danske marked sammen med vores eksisterende, stærke hold af sælgere.  
Søren Lyng kommer senest fra New Wave, Danmark og har en bred og alsidig baggrund fra branchen suppleret med et stærk netværk.

Søren kan kontaktes på:
E-mail: sly@id.dk
Mobil: +45 8110 8926

Introducing the new generation of CreaMask by Anda Present!

We have expanded our CreaMask Collection with adjustable earloop option that makes our popular face masks even more customizable. Available in both adult and children sizes. Adult size version of our new mask, CreaMask Adjust comes with seven different earloop colour options.

CreaMask Adjust AP718512

Custom made, washable and reusable two-layer face mask with adjustable elastic earloops and sublimation printed graphics. In adult size. Made of 100% polyester (140 gr/m²) and 100% cotton (140 gr/m²) fabrics. Price includes sublimation printing. MOQ: 100 pcs.


CreaMask Adjust Kids AP718513-01

Custom made, washable and reusable two-layer face mask with adjustable elastic earloops and sublimation printed graphics. (eg. Covid prevention) In kids size for ages 4-12. Made of 100% polyester (140 gr/m²) and 100% cotton (140 gr/m²) fabrics. Price includes sublimation printing. MOQ: 100 pcs.

CreaMask face masks are manufactured in our production facility in Hungary and are available with short production time.

These masks are not personal protective equipments, they do not have virus filtering properties, however, covering your face may help to reduce virus transmission to others.

Sterilize it after maximum 4 hours of use!

EGET DESIGN FRA 1 STK

Vi tilbyder klassiske BASEBALL JAKKER i eget design fra kun 1 styk!

Tilbyd dine kunder deres egne baseballjakker. Vi leverer i dit eget design, enten i skind/uld eller satin. Kan leveres inden juleaften.

Priser fra 900 sek. inkl. fragt.

 BASEBALLJACKOR.SE

Jonas A Hemert

+46 733 666 111 / jonas@baseballjackor.se

FIND DEN PASSENDE KALENDER TIL 2021

Hos FLYERALARM – Europas førende onlinetrykkeri – finder du et kæmpe udvalg af forskellige kalendere til det kommende år. Derudover, kan du benytte dig af masser af gratis layoutskabeloner til dine kalendere. I øvrigt, så kan du også få dit eget tryk på alt fra julekort eller gavepapir til julekugler, kælke og masser af andre give-aways! Tag gerne kontakt til også, for at tale lidt omkring mulighederne med kalendere og juleprodukter hos


FLYERALARM! Vi ønsker god jul og godt nytår!

Jonas Lambæk Thestrup

Country Manager Nordics 

T  +45 21 72 18 30

E jonas.lambaek@flyeralarm.com

SENATOR OVERTAGER KAHLA

Daniel Jeschonowski, SENATORS ejer, overtager kultmærket KAHLA og sikrer porcelænsfabrikken i Thüringen med strategien: "Made in Germany"

Daniel Jeschonowski, ejer af produkt medie specialisten SENATOR GmbH, har overtaget den traditionelle virksomhed KAHLA / Thüringen Porzellan GmbH den 1. september 2020.

På grund af en fejlslagen kæmpeordre, kom den internationalt anerkendte porcelænsfabrik i likviditetsmæssige problemer, og måtte søge efter investorer der kunne tilføre kapital til videre drift. Denne søgen blev afsluttet 1. september 2020.

Jeschonowski, der efter vellykket omstrukturering og markedstilretning i december 2018 købte SENATOR GmbH og gjorde SENATOR til ren familievirksomhed, forfølger nu det samme mål med overtagelsen af ​​KAHLA / Thüringen Porzellan GmbH.

Vi skal sikre driften og produktionen fortsætter på KAHLAs nuværende placering. Nu og i fremtiden følger Jeschonowski en kurs med maksimal kontinuitet.

De to virksomheder SENATOR + KAHLA vil fortsætte med at operere uafhængigt af hinanden inden for deres respektive brancher og forretningsområder. Jeschonowski understreger sit mål om at fastholde Tyskland som produktionssted, og hans højeste prioritet er, at vedligeholde og udvide Kahlas innovative styrke og produktionskompetence.

"Intet er mere bæredygtigt, fremtidsorienteret og meningsfuldt for en tysk iværksætter end at fremstille og individualisere produkter af høj kvalitet lokalt. En konsekvent Made in Germany-strategi er den rigtige måde for både SENATOR GmbH og KAHLA at opretholde og skabe unikke ”selling points” på det globale marked.

Jeg er yderst taknemmelig for, at Raithel-familien har opbygget KAHLA, og som fortjener en stor fremtid. Jeg vil ”passe” KAHLA med respekt og taknemmelighed ", forklarer iværksætter og forandrings ekspert Daniel Jeschonowski, og alle fra Raithel familien er altid velkomne på fabrikken.

Det er med stor tillid og energi, at jeg ser fremtiden for et førsteklasses livsstilsmærke med stærke detailpartnere inden for de fire forretningsområder: husholdning, hotel og catering, reklameprodukter og kontrakt / private label produktion.

KAHLA, som blev grundlagt i 1844, ser tilbage på en lang virksomhedshistorie. I 2019 fejrede virksomheden 175 års virksomhedsjubilæum.

Samtidig var 2019 25-året for Berlinmurens fald, hvor tidligere østtyske virksomheder bliver rent Tyske. Siden da er KAHLA tildelt mere end 100 internationale designpriser for innovativt produktdesign, samt intelligente og økologiske koncepter.

WRITE SUSTAINABLE, SAFE AND ANTIBACTERIEL

NY ANALYSE:

Hurtigtest ved kulturarrangementer vil i fremtiden kunne erstatte nedlukning.

Mia Amalie Holstein, Cheføkonom SMV-Danmark:

Systematiske corona-test af gæsterne ved kulturarrangementer kan være en vej til at genåbne det nedlukkede kultur- og natteliv. Lige nu taber samfundet 644 mio. kr. om måneden på nedlukningen af kulturarrangementerne, men bruger vi i stedet hurtigtest af gæsterne, kan det give økonomisk overskud, viser SMVdanmarks analyse. LÆS MERE

BLYANTER FÅR NYT LIV

Interview med Michael Stausholm, SPROUT WORLD.

Siden 2013 har det danske firma Sprout World solgt sine patenterede blyanter, som efter endt brug, kan plantes og i sidste ende vokse til urter, blomster eller grøntsager.

Michael Stausholm, bestyrelsesformand for Sprout World, talte med Laura Müller fra EPPI-magasinet om historien bag Sprout Pencils og om, hvor vigtig bæredygtighed er - især også under Corona-krisen.

XL PRINTING TECNIQUES

A company logo is what gives a promotional product its value.

It elevates a giveaway from a sales tool that makes a good first impression, to a sales tool that makes a good lasting impression. That is why we have added two new XL printing techniques to boost a brand’s visibility: MEGA sublimation print and MEGA laser engraving. Maximizing the printing area maximizes the impact of our IMPRESSION items.

MEGA Laser

The mega laser printing technique is a supersized version of the laser engraving we already offer. The laser burns away the top layer of a product and creates a subtle, three-dimensional effect. With some of our aluminium and stainless steel bottles, the top layer is coloured and the engraving exposes the metal colour underneath. This contrast makes the logo stand out even more.

  • MEGA print area (max. 50 x 100 mm)
  • Highly detailed designs
  • Permanent print
  • Possible on uneven surfaces and cone-shaped items
  • Suitable for metal, bamboo, and tritan

 

MEGA Sublimation

The MEGA sublimation print technique achieves a photo quality result. Even the most detailed full-colour images show up crisply on the surface of the item, which we can print nearly all the way around. Previously, only mug 7462 was suitable for sublimation print as the technique requires that the product has a special coating. We have now added three metal bottles (9187, 9295 and 9232) with that same coating to the IMPRESSION assortment.

With sublimation print we can also personalize giveaways with individual names! This makes a giveaway even more personal but also more hygienic, because nobody wants to share an item that has their own name on it.

Maximize your promotional impact today and order one of our best sellers with supersized print!


GIFTS WITH IMPACT


Bæredygtige gaver med en uniq historie.

Gifts with Impact er et Hollandsk agentur der er specialiceret i bæredygtige gaver til promotionbranchen. Bæredygtige gaver med en uniq historie. Et stort udvalg af cirkulære, recycled, naturlige og organiske produkter, alt sammen produceret med social ansvarlighed.

Vi udstiller på Myvendo Fair i marts 2021, og glæder os til at se dig på vores stand.

Jolanda and Martine

GRØN identitet

 Recycled råmateriale og genanvendelse af eget overskudsmateriale.

Hos Poul Willumsen  arbejder vi konstant for at gøre vores produktion mere bæredygtig.

Vi arbejder især på at reducere ressourceforbruget i forhold til materialer, transport og energi.

Anvendelse af recycled råmaterialer og genanvendelse af vores egne overskudsmaterialer er i fokus.

Reklamegaver af recycled materiale er ideelle for kunder, som ønsker at afspejle en ”grøn” identitet. Langt de fleste af vores sparegrise og sparebøsser samt mange af vores nøgleringe fås nu i både standard og recycled materiale.

På produkter af recycled materiale, kan der forekomme små variationer i farven samt små urenheder/partikler i materialet. Efter vores mening, er disse små forskelle dog kun med til at fremhæve, at materialet er recycled.

Vores recycled nøgleringe kan leveres med elegant flad kromring, præget med ”Recycled plastic / Made in Denmark”.  Vores fokus på den cirkulære økonomi har også resulteret i en øget interesse for vore produkter.

DU KAN FÅ 5 FLADE

Vores kaffechokolade er bedre end almindelig kaffechokolade.


Der findes så meget kedeligt kaffechokolade, og derfor har vi valgt at gøre det lidt bedre.

Nu kan du få 5 flade i fem forskellige varianter.

  1. Flødechokolade
  2. Flødechokolade med mint
  3. Flødechokolade med orange
  4. 70% Mørk chokolade
  5. Mørk chokolade med mint crisp

    Alle varianter er på lager og kan leveres fra dag til dag.
    Du kan selvfølgelig få cafechokoladen leveret med logo.

COLORISSIMO


The Christmas season is coming.

Especially this year your clients are looking for valuable gifts for their employees and clients.

As specialists in Christmas gifts, we have carefully selected the ideas for perfect gift.”

promotioncreator-colorisimo1
promotioncreator-colorisimo2
promotioncreator-colorisimo3
promotioncreator-colorisimo4
promotioncreator-colorisimo5
promotioncreator-colorisimo6
promotioncreator-colorisimo7
promotioncreator-colorisimo8