KONTAKT OS

HURTIGE LINKS

Hvem arbejder i den Danske promotionbranche om 10 år?

Den tyske brancheforening GWW har startet et projekt, de kalder "Young Professionals Academy", som har til formål at få yngre medarbejdere til hurtigere at komme ind i branchen, blive længere og tiltrække nye medarbejdere til branchen.


Der har længe har været diskussioner om, hvordan man skal tiltrække nye, unge mennesker til at starte i branchen, men hvad endnu vigtigere er, hvordan man får dem til at blive.

Man siger:

"If you start in the promotion industry you will be out in a year or stay for life."

Desværre er der alt for mange, der forlader branchen inden for deres første år. Man behøver bare at se på branchens aldersstruktur i de fleste lande i Europa, med undtagelse af England.


Derfor er denne type initiativ yderst velkomment og nødvendigt for branchens fortsatte eksistens. I den tyske brancheforening, samlede man 16 personer i alderen 20-40 år, som alle var relativt nye i branchen. De var inviteret til et tre-dages uddannelses event, hvor der blev diskuteret trykteknikker, import/eksport, langsigtede kundeforhold osv., og dagene omfattede også studiebesøg hos trykkerier, producenter og større forhandlere.

 

Aftenerne gik med networking og at skabe relationer med de andre i gruppen, hvilket kan blive værdifuldt i det fremtidige arbejde i branchen. Deltagerne kom fra forhandlere rundt omkring i Tyskland.

Hele arrangementet blev sponsoreret af fem leverandører: Adelt, Geiger Notes, Kalfany, Langenberg og UMA.


Hvem arbejder i den danske promotionbranche om 10 år?

 

Branchens aktører, ofte selvlærte og erfarne enkeltpersoner, har historisk set opbygget deres ekspertise gennem kreativitet, praksis og produktkendskab. Men med det stigende behov for dokumentation, overholdelse af ESG-standarder, digitalt produktpas, komplekse EU-regulativer og meget mere, er der behov for en mere struktureret tilgang til uddannelse og kompetenceudvikling.

 

Men hvordan sikrer vi branchens fremtid? Hvordan tiltrækker vi de unge talenter, og hvordan uddanner vi dem til at være specialister i vores felt?

Desuden står branchen over for det uundgåelige generationsskifte, hvor erfarne fagfolk nærmer sig pensionsalderen. Det er afgørende at rekruttere og uddanne unge talenter for at sikre kontinuitet og innovation.

Det ville være særdeles spændende at lave et lignende event i Danmark.

Derfor er det interessant om der nogle af Danmarks dygtige leverandører, agenturer og distributører, der vil være en del af et nyt uddannelsesevent for unge danske medarbejdere i promotionbranchen.

Synes du dette er interessant, og har du ideer til hvordan et uddannelsesevent kan sammensættes, vil jeg meget gerne høre fra dig.

 

Ring til Ole på +45 4018 2529, eller mail på info@promotioncreator.dk


Skrevet af:

Kjell Harbom & Ole Larsen

McDonald's Sneakers, de mest eftertragtede.

McDonald's sneakers er blevet den mest eftertragtede unikke gave.


100% designede sneakers, designet og fremstillet i Spanien, nu præsenteret i kampagner i flere lande.



McDonald's seneste nyhed vækker opsigt:

Mærkets personligt tilpassede sneakers er blevet den mest eftertragtede premium-gave. Disse eksklusive sneakers har spillet hovedrollen i succesfulde markedsføringskampagner med kendte influencere som Xuso Jones og Nil Ojeda, hvilket har konsolideret deres popularitet og efterspørgsel.

McDonald's har valgt personligt designede sneakers, som en del af deres markedsføringsstrategi og tilbyder dette unikke og eksklusive produkt i deres kampagner. McDonald´s sneakers er designet og håndlavet i Spanien af iDSNEAKERS, som skiller sig ud med deres kvalitetshåndværk og engagement i bæredygtighed ved brug af veganske og genanvendte materialer. 

iDSNEAKERS er blevet en pioner inden for reklamegave-sektoren, designer og fremstiller sneakers med en MOQ på kun 40 par og når ud til alle lande med deres premium produkt.


'Vi er glade for at se vores produkter i så innovative kampagner som f.eks. hos McDonald's,' fortæller Ferran Soldevila, CEO for iDSNEAKERS.

'Disse kampagner styrker ikke kun følelsen af tilhørsforhold til mærket, men repræsenterer også et engagement i kvalitet og miljø.'

 McDonald's sneakers blev ikke kun promoveret i markedsføringskampagner, men blev også set ved den seneste McDonald's World Convention, hvor de fangede opmærksomheden hos mere end 14.000 deltagere. Disse sneakers, der symboliserer stil og eksklusivitet, fortsætter med at starte trends inden for firmabeklædning og premium gave-markedet.

 

iDSneakers 

Telefon: +34 93 609 71 07 / +34 696 500 199 

E-mail: hola@idsneakers.com 

Web: www.idsneakers.com

VIPtouren er efterårets nye hyggelige promotion event, arrangeret af Myvendo Fair.

Myvendo Fair introducerer en helt ny måde at finde inspiration og ikke mindst netværke med kolleger i

promotionbranchen på dette efterårs VIP-tour.

Vi inviterer alle forhandlere til at deltage i to eksklusive arrangementer, der finder sted ved Roskilde, i Slots Laden på Ledreborg Slot, og i Brande, i den flotte "Remisen".

Dette unikke event, der strækker sig over to dage, giver forhandlere mulighed for at mødes med udvalgte leverandører og få et førstehåndsindblik i de nyeste produkter, alt sammen i en hyggelig og indbydende efterårsstemning.

  • På Ledreborg Slot kan du mødes med leverandørerne onsdag den 4. september 2024 fra kl. 10:00 til 16:00.
  • I Remisen i Brande ses vi torsdag den 5. september 2024 fra kl. 10:00 til 16:00.

Forhandlere opfordres til at invitere deres udvalgte kunder som gæster, hvilket giver dem en unik mulighed for at få et førstehåndsindblik i de løsninger, som leverandørerne tilbyder. Gæsterne vil modtage let genkendelige navneskilte, der kun viser gæstens navn og tydeligt angiver, hvilken forhandler de tilhører.

Vi sætter rammerne for en god oplevelse med:

- Gratis adgang

- En let frokost

- Kaffe, te og vand hele dagen

- En unik mulighed for tæt dialog og kontakt med leverandører.

Tag sommerstemningen med tilbage på kontoret!

I løbet af sommeren har Soft Daypack fra XD Design været din bedste rejseledsager. Fra i dag kan den også være din bedste partner til skole eller arbejde. Ved blot at skifte indholdet i tasken forvandler du din rejsetaske til en pendlerdrøm.

#XDDesign #SmartFeatures #Daypackdetails #designedwithpurpose

Udforsk de fantastiske funktioner, der gør vores Daypack til en enestående løsning til smart hverdagsrejse. 

 

  • Fremstillet af materialer i høj kvalitet
  • Tyverisikret design med flap-top
  • Fidlock-lukning
  • Twist-lock lynlåse
  • Lomme til 16” laptop
  • RFID-beskyttet lomme
  • Smart indvendig indretning
  • Fremstillet af rPET-stof med AWARE™ tracer
  • 28% genanvendt materiale
  • Fås i 4 farver

Kombinationen af holdbarhed og stil virker! 

 

Tjek vores sociale medier for flere seje videoer! 

Der er masser af tips til brug og pakning af tasken! 

HER KAN DU FÅ LIDT AF HVERT

- SELVFØLGELIG MED KUNDERNES LOGO

De fleste regner med at vi kun laver slips og tørklæder!

- men det er langt fra virkeligheden. Alt hvad der kan betegnes som accessoires til uniformer, firmatøj, reklamegaver og merchandise er en stør del af vores specialproduktioner.


Minimum på næsten alle vores produkter starter ved 100 stk. men i de fleste tilfælde kan vi mod et mindre tillæg gå helt ned på 50 stk.

 

Har du en opgave, hvor du ikke lige ved hvem der kan hjælpe dig, så ring!

-gør som en af vores forhandlere der skulle bruge en miniature udgave af en taske som vi alle kender fra gadebilledet.  Blot skulle den ikke indeholde aviser, men et lille kort med en qr-kode der giver adgang til online avisen.

LOGObrands  | Skovstien 3  | 8800 Viborg  | www.logobrands.dk  |  logobrands@logobrands.dk  | +45 4018 2529

B CORP BRANDS


Hos Clipper Interall er bæredygtighed centralt i alt, hvad vi gør.


 

Derfor kan vi godt lide at inkludere B Corp-brands i vores produktsortiment.

Disse brands fokuserer på at gøre en positiv indvirkning på samfundet og miljøet ved at overholde strenge standarder for social ydeevne, miljømæssig bæredygtighed og gennemsigtighed.

Ved at samarbejde med B Corp-certificerede virksomheder kan vi tilbyde produkter af høj kvalitet, som er etisk ansvarlige og bidrager til en bedre verden.

ColoQuick Cycling: Drivkraften bag talentudvikling og samarbejde med TEE JAYS

ColoQuick Cycling har cementeret sin position som en af de mest respekterede talentfabrikker i dansk cykelsport, med ryttere som Tour de France-vinder Jonas Vingegaard.


ColoQuick Cycling har cementeret sin position som en af de mest respekterede talentfabrikker i dansk cykelsport, med ryttere som Tour de France-vinder Jonas Vingegaard. Holdets dedikation til talentudvikling og langsigtet vækst er nøglen til deres succes.

Samarbejdet med TEE JAYS er en vigtig del af denne rejse. TEE JAYS leverer kvalitetstøj, der opfylder sportslige krav og afspejler holdets identitet og værdier. Sponsoratet omfatter et bredt udvalg af produkter, fra trænings- og fritidstøj til formelle og vejrbestandige beklædningsdele, som sikrer, at rytterne altid er klædt på til succes.

ColoQuick Cycling har cementeret sin position som en af de mest respekterede talentfabrikker i dansk cykelsport, med ryttere som Tour de France-vinder Jonas Vingegaard. Holdets dedikation til talentudvikling og langsigtet vækst er nøglen til deres succes.

Samarbejdet med TEE JAYS er en vigtig del af denne rejse. TEE JAYS leverer kvalitetstøj, der opfylder sportslige krav og afspejler holdets identitet og værdier. Sponsoratet omfatter et bredt udvalg af produkter, fra trænings- og fritidstøj til formelle og vejrbestandige beklædningsdele, som sikrer, at rytterne altid er klædt på til succes.


TEE JAYS' tøj er en integreret del af holdets visuelle identitet, der udstråler professionalisme, kvalitet og ambition. Partnerskabet illustrerer, hvordan virksomheder kan støtte talentudvikling og fremme succes inden for sporten. ColoQuick fortsætter med at dyrke fremtidige cykelstjerner, mens TEE JAYS viser deres engagement i kvalitet og excellence på verdensplan.

"Dette samarbejde er et eksempel på, hvordan begge parter drager fordel af hinandens styrker og ressourcer," udtaler Morten Nielsen, Sales Manager Europe. TEE JAYS vil forblive en trofast støtte i ColoQuick Cyclings spændende rejse mod succes og fremtidige triumfer på landevejen.

Kontakt: +45 9817 6777         www.teejays.com/dk/           info@teejays.dk

Sonic Touch Toothbrusch

fra C-TWO


Få hvidere tænder og bedre mundhygiejne med vores Sonic-touch-tandbørste.

Med op til 45.000 børstebevægelser pr. minut er vores Sonic-touch langt bedre end en almindelig tandbørste. Intet slår den.

Vælg mellem fem forskellige programmer. Juster nemt børsteeffekten ved at holde tænd/sluk-knappen inde. Start med et kort tryk på knappen, og sluk med et enkelt tryk. Tandbørsten vibrerer hvert 30. sekund for at minde dig om at skifte børsteposition og slukker automatisk efter to minutter - den anbefalede børstetid. Hvis du vil fortsætte, skal du bare genstarte tandbørsten.

Det unikke børstehoved holder styr på, hvor ofte og hvor hårdt du børster. Når børstehårene bliver hvide, er det tid til at skifte. Børstehoveder kan købes på sonic-touch.com

Op til 60 dages batterilevetid. Når batteriet er ved at være fladt, blinker et rødt lys. Når tandbørsten oplades, blinker lyset, og når det er fuldt opladet, lyser det grønt i 10 sekunder, før det slukkes. Så er tandbørsten klar til brug igen.

 

Kontakt os for yderligere information og priser.

Morten Sørensen

Mobil: +45 40 98 05 07

Mail: morten@ctwo.dk


Craft ADV Explore Light Down Hybrid Jakke

Den perfekte allround-jakke til både milde og kolde temperaturer.


Denne alsidige hybridjakke kombinerer letvægts-dunisolering på overkroppen med børstet power fleece på ærmer og sider, hvilket sikrer optimal varme og bevægelsesfrihed under intens aktivitet.

Med vandafvisende ripstop-skalstof af genanvendt polyester og en let forlænget ryg får du både beskyttelse og komfort. Jakken er også udstyret med to praktiske sidelommer med lynlås til sikker opbevaring af dine vigtigste ting.

Normal pasform
Materialer: 90/10 dunisolering, power fleece, recycled polyester.

 

New Wave Danmark A/S

Lyskær 13A , 2730 Herlev

Telefon:   +45 4343 7100

Web:  www.newwave.dk

BLIV SET! VÆR SYNLIG OG SIKKER PÅ VEJ TIL SKOLE

Sikker tilbage i skolen

Vi har forberedt noget specielt til dig og dine små

Noget du vil få brug for i efterårs- og vintersæsonen.


Skolen er startet og den mørke tid er over os inden vi får set os om.


Forbered dig på efteråret allerede nu, med vores Refleks-sæt, der giver dig og dine børn en god følelse af sikkerhed på vej til og fra skole.

 

Vi tilbyder:

- Refleksbånd

- Refleksveste

- Reflekspendler

- Refleksseler

- Forskellige typer refleksgadgets

- Og meget mere

 

Har du specielle ønsker – så kontakt os, vi laver også specialprodukter der skinner igennem.

 

Shine with us!

Refloactive LLC, Fordonska 40, 85-719 Bydgoszcz, Polen   |  VAT. PL554 293 26 13  |  office@refloactive.com



Lækker uldplaid – Winton

Giv dit hjem et strejf af elegance og komfort med denne smukke plaid, mens du gør en forskel.


Oplev den ultimative hygge med vores bløde og luksuriøse plaid, vævet i en varmende uldblanding og afsluttet med elegante frynser.


Denne tidløse og stilfulde plaid er den perfekte tilføjelse til enhver sofa eller seng og skaber øjeblikkeligt en indbydende atmosfære i dit hjem. Plaiden er produceret i Ukraine, et land præget af udfordringer, og ved at vælge dette produkt, støtter du ukrainsk håndværk og bidrager til at skabe en bedre fremtid for dem, der står over for svære tider.

Materiale: 50% uld, 30% polyester, 20% akryl
Vægt: 350 g/m²
Mål: 130x170 cm

New Wave Danmark A/S  |  Lyskær 13A , 2730 Herlev  |  Telefon:   +45 4343 7100  |  Web:  www.newwave.dk


OVERSIZE

PREMIUM QUALITY, COMFORT & STYLE


  • Tiger Cotton Oversize Collection
  • Oversize og Labelfree produkter
  • T-shirts
  • Sweatshirts
  • Hoodies
  • Shorts
  • 11 farver

Økologisk produceret under ordentlige forhold – fri for skadelig kemi og pesticider. Premium kvalitet, design og komfort. Certificeret efter de højeste etiske, sociale og miljømæssige standarder i verden.

Køber du Tiger Cotton, så støtter du konvertering til økologisk bomuldsdyrkning.


Neutral.com A/S   Vesterbrogade 149, København V   www.neutral.com   +45 3918 1856   neutral@neutral.com


Tasker kan customizes med kundebranding og indpakning.

CONDA producerer i eget regi ARCTIC DESIGN en serie skindtasker produceres bæredygtigt og økologisk.


CONDA producerer og markedsfører tasker og trolleys i forskellige design og modeller.

Vi repræsenterer også ARCTIC HUNTER som er et meget betydeligt firma i Fjernøsten, specialiseret i rygsække og sportstasker. Taskerne produceres i meget høj kvalitet, mange tasker er i vandtætte materialer og vandtætte lynlåse.

Fabrikken brander tasker med kundelogo v/ 100 stk. Mange designs lagerføres i Fjernøsten, og kan hjemtages på kort tid.

 

CONDA Supply. c/o Stabrand; Skagerakvej 8, 2150 Frihavnen

Praktiske økoprodukter, som skabt til reklameformidling


Ikke bare design og funktionalitet på disse tre innovative reklameprodukter, men også den korte leveringstider, takket være lokal produktion (Made in Germany og Made in EU) er nøglen til succes for dig.

Designet og funktionaliteten på disse tre innovative reklameprodukter, kombineret med korte leveringstider takket være lokal produktion , er din nøgle til succes, Made in Germany og Made in EU.

Promowolsch, tænketanken fra Westfahlen i Tyskland, tilbyder et bredt udvalg af nyttige produkter til mange forskellige industrier, sektorer og servicevirksomheder.


Promowolsch GmbH & Co. KG, Grüner Weg 25, D-59590 Geseke | www.foamworld.promowolsch.de  |  www.promowolsch.de

info@promowolsch.de

L-SHOP-TEAM udvider sortimentet:


Efterspørgslen efter tøj i store størrelser er stigende. L-SHOP-TEAM reagerer på den aktuelle markedstrend og introducerer nu basistøj uden tryk fra mærket Honeymoon, med størrelser fra 4XL til 15 XL.


 

L-SHOP-TEAM overtog for nylig en kollektion med 12 bestsellere fra Honeymoon.


Mærket har specialiseret sig i at producere basistekstiler af fremragende kvalitet i særligt store størrelser.

Det eksisterende varelager bliver tilgængeligt i vores webshop under mærket »Honeymoon« eller »12XL« og vil være tilgængeligt så længe lager haves.

Herefter bliver kollektionen - der består af tanktoppe, T-shirts, poloshirts, longsleeves, hoodies, sweatjakker med lynlås, sweatshirts, boxsweatshirts, samt joggingbukser, bermudashorts og relaxbukser med lange og korte ben - rebrandet eksklusivt hos L-SHOP-TEAM.

Den velkendte høje kvalitet og de gennemprøvede designs og snit bevares selvfølgelig. L-SHOP-TEAM overtager den eksisterende forsyningskæde fortsætter produktionen på den samme fabrik i Portugal.

Den nye kollektion er kendetegnet ved en konsekvent farvekontinuitet og høj produkttilgængelighed. Klassiske Pantone-farver gør det muligt at kombinere konventionelt arbejdstøj og teamwear fra andre mærker med varer fra den nye kollektion i store størrelser.


De nye varer vil være tilgængelige i webshoppen til efteråret.

Og, når du nu alligevel besøger webshoppen: Prøv også at kikke ind i ”Kampagner & Tilbud”.

Her finder du bl.a. gode rabatter på udvalgte artikler, prøvesæt til attraktive pakkepriser, gratis vareprøver og andre gode tilbud. Der kommer hele tiden nogle nye kampagner, så kig ind med jævne mellemrum, så du ikke går glip af noget.

 


L-Shop-Team Danmark   |   Borupvang 3   |   2750 Ballerup   |   +45 41 11 48 13

Nyd den skønne julestemning med den nye

uma MOOD GUM!

Med sine udsmykkede detaljer og matte GUM-overflade er den ikke kun et blikfang, men også en vidunderlig gave til dine kære eller forretningspartnere.


Den bløde overflade og den bløde drejemekanisme sikrer en behagelig skriveoplevelse - ideel til at skrive julekort eller vigtige notater. Din personlige lasergravering fuldender det hele og giver skriveredskabet en udsøgt kvalitet. Kombineret med et stilfuld etui, bliver det den perfekte julegave. 

For at gøre gaven endnu mere imponerende kan du tilføje en matchende kuglepen. Dette vil fordoble din reklameeffekt, da de sammen udgør det perfekte skrivepar til en elegant julegave.

uma MOOD GUM - til festlige øjeblikke, der vil blive husket. 

Kontakt: +49 7832 70736  | l.neumaier@uma-pen.com | www.uma-pen.com

Falske OL-produkter førte til politirazzia i Paris.

I april blev mere end 60.000 beklædningsgenstande og varer konfiskeret fra et loppemarked i Paris og hurtigt destrueret af politiet, ifølge Reuters.

Politiets razzia havde til formål at stoppe salget af forfalskede OL-produkter forud for sommerlegene 2024 i Paris.

Markedet for og distributionen af ulovlige OL-brandede varer steg uundgåeligt op til begivenheden, som jo finder sted hvert fjerde år, og med kæmpe stor tilstrømning af turister fra hele verden.

 

Øgede politirazziaer er blevet en almindelig reaktion mod forfalskede varer, og vi så lignende aktioner, i Beijing 2008, London 2012 og Rio 2016.

Dog bliver myndighedernes razziaer ofte kritiseret for ikke at skelne tilstrækkeligt mellem ulovligt forfalskede produkter og lovlige

secondhand varer.

 

Den franske organisation for beskyttelse af immaterielle rettigheder, UNIFAB, påpeger dog, at ulovlige varer ikke kun bryder ophavsretslovene, men også har langt mindre sandsynlighed for at opfylde krav til original kvalitet, bæredygtighed, dokumentation osv.

 

Tilbage i 2018 deltog jeg i et møde afholdt af IOC, hvor det blev meddelt, at OL i Paris 2024 skulle blive de første "Bæredygtige OL", og at man ville slå hårdt ned på alle produkter med OL-logoet, som ikke først var blevet godkendt af IOC.

 

I USA har OL varer større beskyttelse, end landets egne professionel sportsklubber.

Producenter i USA, er helt på det rene med at de skal holde sig fra at bruge NFL's logo, eller logo / navn på et af NFL's 32 hold, på deres egne produkter med mindre de har fået en officiel tilladelse fra ligaen. Det samme gælder selvfølgelig for andre professionelle sportsligaer som NBA, WNBA, MLB, NHL osv.

 

Men hele problematikken omkring falske varer og kopiprodukter er et evigt tilbagevendende problem over hele verden, og det er uanset om det er store brands eller mindre designere der udvikler specielle produkter. Kan vi blive bedre til at respektere immaterielle rettigheder?

 


Skrevet af:

Kjell Harbom

F&H HAR STYR PÅ FIRMAJULEGAVERNE

Her har du top10 listen over firmajulegaver fra F&H 


+45 89 28 13 00

firmagaveordre@fh-as.dk

web: https://www.fh-group.dk/

TIPS TIL OS


Vi vil gerne fortælle gode historier og skrive nyt om din virksomhed.

Vi indsamler hele tiden redaktionelt stof. Vil du vil fortælle om hvad der rør sig hos dig, så send os en mail, eventuelt med vedhæftede fotos.
Vi skriver en god historie om dig.