Fremstillet i den populære PU-coatede (600D) polyester som er blød og slidstærk, og vandafvisende. Serien er det oplagte valg til den aktive bruger og kan bruges både i det fri eller i storbyen.
Alle modeller kan leveres med egen branding og kan leveres i gaveæske.
Kontakt os endelig for nærmere info og priser.
Jacob Thorup Larsen
Carlobolaget AB / DK – Tasker siden 1921
Tel: +45 20692797
Tjek de nyeste finishmuligheder, som vi har forberedt til i år:
UV-lak giver en ekstra blank glans og dejlig fornemmelse når du berører alle dine trykte materialer.
Varmpræg giver dig mulighed for at få nogle elementer af din grafik dækket med sølv/gylden folie. Andre farver på folie kan fås på forespørgsel.
Kontakt Badge4U
Tel. +48 32 616 55 72
Tel. +48 32 614 10 87
Tel. +48 501 301 715
info@badge4u.eu
En klassisk termojakke i moderne retro stil.
Termojakken har et flot svejset quilt design kombineret med en blød krave og ærmer med rib kant. Den er desuden udstyret med en YKK kvalitetslynlås.
Jakken er mærket med STANDARD 100 by OEKO-TEX® og det lette fyld er lavet af recycled polyester.
Sporty termojakke fås i 3 smarte farver til herre og dame.
Efter godt to og et halvt års pause kunne folk fra sign- og storformatprintbranchen igen samles ved FESPA’s årlige messe – i et lidt mindre format, end man plejer. GRAKOM var med ved Global Print Expo, der blev afholdt i Amsterdam.
En let og strækbar softshell i et smart og funktionelt design.
Letvægts softshell jakken er fremstillet i ID Tech® kvalitet og er både åndbar, vindtæt og vandafvisende.
Jakken er mærket med STANDARD 100 by OEKO-TEX® og har en moderne tætsiddende pasform. Den er udstyret med hætte, indvendig regulering forneden samt elastikindsats i ærmerne.
Letvægts softshell fås i 6 flotte farver til herre og dame.
MACRODOT
Et helt års gode tilbud:
Hvis du ikke har modtaget kataloget kan du kontakte:
MACRODOT
tlf: 70270088
www.macrodot.dk
NY GAVEFORHANDLER PLATFORM SER DAGENS LYS
Projektet er udviklet i et mangeårigt samarbejde mellem Rosendahl Design Group og Dansk Graverings Center. Fra idé, over nøje analyse af B2B markedet kombineret med 20 års erfaring med laserteknologi, optimeringsprocesser og ikke mindst erfaringerne fra samarbejdet med forhandlerne, til 3 års udvikling og programmering af siden, står gavemarkedet nu med et designerunivers i særklasse.
Den bedste måde at beskrive UKIYO på er Japandi -design. De stilfulde, dagligedags produkter bidrager til en positiv oplevelse og en glad følelse derhjemme. UKIYO afspejler den rigtige balance mellem praktisk og æstetik, hvor japansk indflydelse og skandinavisk design mødes. Naturmaterialer som glas, bambus, bomuld og keramik giver et organisk look. Bliv overrasket over de smukke minimalistiske produkter, der garanterer en langvarig positiv oplevelse. Fra køkkentilbehør, plaider og service til borddækninger, stearinlys, duftpinde og keramik; UKIYO tilføjer ikke kun mere atmosfære til dit liv, men gør det også lettere!
Alle varer er omhyggeligt udviklet til langvarig brug. Takket være brugen af genbrugsmaterialer, der hvor det er muligt, garanterer UKIYO ansvarlig produktion af alle varer. En ting er sikkert: dem, der kan lide enkelhed og balance, vil elske UKIYO.
#livinginthemoment
Frank Mathiesen
Promotion Line ApS
Telefon: +45 70 23 11 88
Mobil: +45 40 43 88 28
E-mail: fm@promotionline.dk
Vores Lite series består af tre nye styles, som alle vores styles, er de tilpasset ned til mindste detalje, for at skabe den perfekte pasform og bedste komfort. Serien er produceret i recycled polyester og er til dig som ønsker et stilrent look, med god samvittighed. De tre styles i en Lite Hooded Jacket style 9646, Lite Jacket style 9644 og Lite Bodywarmer style 9648 de er lavet i recycled polyester, og er isoleret med premium DuPont ™ polstring. Lite serien er unisex og har indvendig lynlås forberedt til broderi. Alle styles i serien fås i klassiske farver i størrelserne XS – 3XL.
650 INDKØBERE FRA 350 FIRMAER BESØGTE MYVENDOFAIR I AUGUST
På Myvendo Fair i august, var stemningen helt i top.
Det var helt tydeligt at forhandlere og leverandører havde glædet sig til at se hinanden igen. Messen som normalt afholdes i uge 10, marts måned, var flyttet på grund af corona. Samtidig var en del af branchen stadig ferieramt, men alligevel var 97 udstillere ovenud tilfreds med at møder distributørerne i real life.
Retaps mission er at mindske forbruget af engangsplastikflasker. Produkterne er fremstillet ud fra en overbevisning om, at den mest bæredygtige måde at drikke vand på er at genopfylde genanvendelige vandflasker med postevand. Når vi undgår engangsplast, beskytter vi miljø og mennesker mod kemikalier og mikroplast.
En uafhængig undersøgelse foretaget af Carbon Footprint Ltd viser, at man kan spare 17,9 kg CO2e hvert år ved at bruge en Retap flaske i stedet for en standard 0,5 liter PET plastikflaske. Allerede ved den niende genopfyldning af Retap flasken, opnår man en lavere miljøpåvirkningen end ved brug af en enkelt vandflaske af engangsplastik.
Retaps produkter er en nem og bæredygtig hjælp i hverdagen. Den hjælper med at holde væskebalancen samtidig med, at man reducerer forbruget af engangsplast. Retaps produkter er designet til at blive fyldt med postevand igen og igen. Det gør det lidt nemmere at tage et bæredygtigt valg i hverdagen.
Retap glasprodukter er fremstillet af borosilikatglas. Det er et varmeresistent og let materiale, som overholder de højeste hygiejnestandarder. Borosilikatglas er et rent materiale uden bly og kadmium.
Standardlågene er fremstillet af TPE og indeholder ikke PVC, BPA eller ftalater. TPE-lågene fås i 23 forskellige farver. Både flaske og TPE-låg tåler opvaskemaskine. Retaps produkter produceres i Europa. Der er livstidsgaranti på Retaps glasprodukter.
Retap har igennem årene vundet mange designpriser for sit smukke produkt-design, bl.a. den anerkendte Red Dot Design Award og senest iF Design Award for et ganske unikt non-packaging projekt, hvor flasken bliver sin egen emballage, og man undgår brug af engangsemballage.
I dag sælges Retaps bæredygtige produkter i mere end 60 lande fordelt over det meste af verden.
Kræftens Bekæmpelse arbejder bl.a for en bedre og mere effektiv behandling af børn og unge. Derudover gøres en stor indsats for at støtte og hjælpe de børn og unge, hvis forældre rammes af kræft.Vi vil gøre en forskel
MultiMarketing har indledt et samarbejde med Kræftens Bekæmpelse for at indsamle støttekroner til kampagnen ”Kræft er ikke for børn” og dermed til det vigtige arbejde med børn, unge og kræft”. Vi er utrolig stolte af samarbejdet, og vi håber, at alle vores AQUADANA-forhandlere vil være med til at gøre en forskel sammen med os.
Virksomheden kan støtte - nemt og synligt
Vi gør det nemt og synligt, når dine kunder ønsker at støtte Kræftens Bekæmpelse. Når du som forhandler bestiller logovand til dine kunder, kan du med ét klik tilvælge at kunden vil støtte med 0,25 kr. pr. flaske.
Arctic Hunter producerer for SWISSBRANDS, Victorinox, David Jones, Jeep, US Polo, Amazon etc:
Det er især et samlet produkt af markedskendskab og funktionalitet, design, vaskeriegnet kvalitet samt CSR & bæredygtig-hed. Dertil kommer vores fokus på høj lagerføring, tilføjelse af Value Added Service (VAS), lang PLC (Product Life Cycle) og ikke mindst et ufravigeligt krav om at levere til aftalt termin. Kombinationen af disse værdier danner grundlaget for vores basis ”Value for Textile Service”, hvor vi især stiller krav til os selv om løbende optimering og produkt-innovation.
Ritter Cares - næste trin for miljøet
Vores nye ALGO-PEN er lavet af et nyt revolutionerende biobaseret materiale.
Det nye biobaserede materiale består af tang og PLA.
Penhouse Nordic
Mobile: +45 22 76 17 00
Email: jmh@penhouse.com
Website: https://penhouse.com
Hvem modtager Promotion Creator? Vi sender ca 2567 magasiner til:
Dette koncept, der kun fås online, præsenterer produktløsninger, der går fra drinkware, kuglepenne, notesbøger, tech til økologiske indkøbsposer. Alle produkter er udvalgt for at sikre, at man kan være bæredygtig på ethvert tidspunkt af dagen.
Disse produkter er alle inkluderet i vores Hidea 2021 -katalog, der også præsenterer 3 eksklusive mærker: Branve® (Premium rygsække, kuglepenne og notesbøger); ekston® (teknologiske produkter) og Originale Lanyards.
Stricker er førende inden for udvikling, tilpasning og distribution af reklame produkter til forhandlere i branchen. Virksomheden, med mere end 10.000 kunder og tilstedeværelse i over 100 lande, har omkring 950 medarbejdere. Med kontorer på 3 kontinenter er vores salgsteam “flydende på 22 forskellige sprog”.
Vi tilbyder leveringstider på 1-4 hverdage i hele Europa og gratis forsendelse ved ordrer over € 150, ligesom vi kan håndtere verdensomspændende forsendelse, hvis dette ønskes.
Med vedvarende og innovativ vækst i tankerne investerer vi permanent i digitale løsninger, f.eks. “Web-til-print”, som giver vores kunder mulighed for at indsende og godkende produkt-tilpasning, 100% online og i realtid.
TELEFON +351 231 209 980
RECYCLED ØKOTEX SKÆRM
ELASTO
Den første virksomhed i promotionbranchen, der producerer reklameartikler på et klimaneutralt grundlag,
certificeret af det tyske institut for bæredygtighed og miljø.
elasto GmbH & Co. KG
Franz‑Sollfrank‑Straße 6
D‑92237 Sulzbach‑Rosenberg
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes